Elveparken !

I går tok jeg med kameraet for å ta noen bilder i Drammen ! Var jo så deilig vær..og det er det i dag også.. På vei ned til Drammen stoppa jeg ved elveparken på Åssiden og tok noen bilder der også..

Hadde tenkt å ta bilder av Svanene, men det var ikke så mange å se.. Men flotte di bruene som er der også..

Mormor og morfar bodde på Åssiden, men lenger opp i høyden.. Vi sier forresten Åssia vi som er fra Mjøndær`n !

Noen bilder fra Drammen får komme i et eget innlegg..

Her ved Drammenselva står jeg dagen lang,fisker mort å synger glad min lille sang. Jeg har vært i hele væ`la jeg har sett så mange land. Men intet er for meg som Drammenselvas vann.. (den sangen lærte jeg av morfar)

 

Her er det fint å rusle å la tankene flyte..

 

Morgensola lyser opp..

 

En elefant som speila seg på morran… #elveparken #åssiden

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg