Ego som tenåring..

Dette var på ungdomsskolen i 7. kl… Jeg ser jo ut som et barn syns jeg nå..men følte meg sikkert som en ungdom den gangen… Jeg var den yngste i klassen så hadde nok ikke fylt 13 år enda på dette bildet (jeg fyller år i desember)..så var jo ikke tenåring riktig enda  da..

Jeg var sånn midt på treet skoleflink , men veldig pliktoppfyllende og grei å ha med å gjøre..tror jeg..

Lagde et innlegg om klassen min tidligere , det kan du se her… _bklassen_

Ellers dreiv jeg med langrenn, passa unger (som jeg elska å gjøre) og var sammen med venner.. helst bestevenninna mi.. om sommeren sykla vi ned i sentrum og kjøpte Lollipopp i kiosken…fin tid..

Jeg husker ikke ungdomstida som ei vanskelig tid,  som jeg vet mange gjør…Selv om jeg aldri har følt meg som en “ener”har jeg alltid hatt et godt selvbilde..

 

Jo en ting sleit jeg litt med… fett hår… #ego #mjøndalen

12 kommentarer

Siste innlegg