Du trenger ikke kommentere, men besøk gjerne bloggen min..

Jeg vet at flere enn meg syntes det med å kommentere har blitt mer slitsomt etter det nye systemet på bloggen. Og at dette nesten kan gjøre at motivasjonen for å legge ut egne blogginnlegg blir borte.

Jeg liker veldig godt å få og gjerne gi kommentarer , det gjør at det ikke føles så ensomt “her inne”..men om du som følger meg stikker innom, trenger du ikke alltid legge igjen en kommentar om du ikke orker eller har tid,… Ikke slutt helt med å legge igjen ett spor etter deg da..hehe..

Og jeg er innom å leser når jeg ser innlegg fra dere jeg følger…men ikke alltid du vet at jeg har vært der . Sånn må det være syntes jeg !

Bruker dette bildet,der jeg sitter litt “loslitt” og ensom på en krakk i Mjøndalen…. #blogg

 

16 kommentarer
    1. Jeg skjønner hva du mener, er liksom alene her inne nå kjennes det som. Bakrommet fordufta og oversikten ble borte den også og så er det alle disse godkjenningene og robot og stuff Vi får bare venne oss til denne, sånn er det bare. Gooood Jul foresten <3 og stor god Juleklæm <3

      1. Ja blir på en annen måte nå, men koselig å legge igjen et spor etter seg av og til i alle fall 🙂 Ja det robotgreiene håper jeg det blir en ordnings med.. Takk det samme 🙂 Klem <3

    2. Blitt litt pes, så legger ikke alltid igjen spor….:-) men leser bloggen din. Alltid fine bilder og flotte tips…mat og klær…og mye annet snadder…..

      1. Sånn må det være..jeg også følger med, og klart skal jeg legge igjen kommentarer også..men ikke alltid :)) Det var hyggelig sagt..takker <3<3

    3. Jeg er så enig! Kommentering tar veldig mye mer tid nå, og hvis man føler man må lenge igjen kommentar på alt kan det bli for slitsomt for ens egen del. Jeg kommer nok heller ikke til å klare å kommentere like mye selv om jeg gjerne skulle. For er alltid koselig og gi og få kommentarer det som skrives. 🙂

    4. Jeg har i lengre tid gjort det sånn, at jeg er innom og leser, men ikke alltid jeg kommenterer. Det tar tid, og ikke minst energi.
      Nå etter vi ble flytta, er det en ordentlig nedtur at vi manuelt må gå innom igjen for å se om det muligens kanskje har kommet en svarkommentar. Det motiverer faktisk ikke til å kommentere i det hele tatt. Men jeg kommenterer litt rundt omkring fordet da 😀 For jeg vet jo hvor kjekt det er å få kommentarer og tilbakemeldinger 🙂

      Et av de siste innleggene jeg har lagt ut, har tidenes ferreste kommentarer på mange mange år. Så jeg tror mange tenker sånn, pluss at det kanskje også er litt sånn at man blir ikke sett også. For man forsvinner fort ut av forsidebildet. Og Bloglovin tror jeg det er litt sånn hip som hap om man kommer med da eller mye mye senere. Så for min del ble bloggingen litt sånn: Skal jeg gidde eller ikke?

      Har litt dårlige dager for tiden, så da har det vært kos å lese, men har ikke orket så mye mer 🙂

      Ønsker deg en fin førjulsdag ♥ Klem ♥

      1. Sånn er det med meg også 🙂 Noen dager blir det mange kommentarer andre dager nesten ingen ..:)) Ja det med svarkommentarer er jo håpløst… Man flere seg mer i sin egen boble slik det er nå..men jeg leser i alle fall alt du legger ut..får det jo med meg på FB også :)) Jeg liker godt å lage innlegg så fortsetter å blogge så lenge jeg trives med det 🙂 Klem og gode ønsker om bedre dager til deg <3

    5. Ikke alltid jeg kommenterer heller. Og nå får jeg jo aldri med meg svarene, for jeg har ikke kapasitet til å inn enda en gang på samme blogginnlegg for å finne dem … det der er blitt skikkelig kjipt! Føler jo at denne blogginga er blitt litt mer enveis nå, men det går seg kanskje til det også etterhvert. Likte forresten godt dette bildet på benken jeg.

      1. Må bli slik med det nye systemet 🙂 Jeg sjekker også bare sjelden svar nå.. Ja man er mer i sin egen verden her inne..
        Så artig du likte det..takk ! Klem til deg <3

    6. Klart jeg vil innom å kommentere, men DU trenger ikke å svare om du ikke vil. Det er vel ikke så ofte man er tilbake å leser hva folk har svart kanskje… 😀 Av og til gjør jeg det, hvis det er spesielle ting, men så lenge ikke svarene dukker opp hos meg, blir det styr og gå innom for gang nummer 2 for å lese svarene også 😀 Håper du koser deg i jula <3 klemmer <3

      1. Alltid hyggelig med en kommentar..men vet noen skriver at di er frustrert over hvor slitsomt det er med all utfyllinga på det nye..jeg også :)) Så jeg fortsetter også å kommentere men ikke så ofte som med det gamle systemet… Vi har kost oss vi… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg