Det går mot vår… (antrekk 50+)

Litt tidlig ute kanskje, men ble inspirert av innlegget til Dedicate i dag HER ser du det ..ikke at han viser “vår og sommermoten” altså..  Så da kikka jeg litt på antreksinnlegga mine fra 2018..og fant noen bilder av klær jeg fortsatt har og kan finne frem og bruke igjen, kanskje på noen nye måter også…

Men jeg må nok smøre meg med tålmodighet en stund til..

Her går jeg bokstavelig talt mot vår.. Liker det skjørtet , krøller ikke og kan brukes til ulike typer overdeler…

 

Et litt mer voksent utrykk, liker striper men kan gå litt fort lei av klær med mønster.. skjørtet har en artig detalj med sløyfe ..

 

Liker denne kjolen som kan være hverdagslig med ola-jakke og lave sko…

 

Eller mer pynta med sort jakke og pumps..

Store øreringer tøffer opp antrekket et hakk syns jeg…

 

Ikke skoene og solbrillene.. men det andre her er kjøpt på Fretex..

 

Håper det blir mange dager i sommer da en kan gå i skjørt og singlet..

 

Rumpetaske ble liksom på “moten”i fjor..men har brukt det i alle år jeg..praktisk om en ikke vil drasse på veske..

 

Blir ikke særlig mer sommerlig enn blomstermønster i lyse farger.. #antrekk #mote

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg