Det flotte håret mitt..hehe..

Tenkte jeg IKKE skulle skrive.. hehe…men så vet jeg  jo ikke om alle skjønner min form for humor/selvironi, så da turte jeg ikke å la det være..

Jeg kan være fin på håret altså, men noe tykt og godt hår det har jeg IKKE..

Stort sett har jeg hatt kort hår og er naturlig lys. Men med åra har det blitt mørkere og det føler jeg ikke er helt meg (foreløpig ikke noe grått ), så nå tar jeg som regel noen lyse striper i det..

Ikke di store variasjonene med frisyrer på meg , men noen små justeringer i fargen og klippen gjør at det blir litt forandringer..

(Kom med en S lenger ned i innlegget som jeg ikke klarer å bli kvitt..så bare overse den..hehe..)

Her blir jeg klipt på et hårshow for et par år siden..

S

Litt lengde hadde jeg jo i barne og ungdoms-åra….og permanent hørte 80 tallet til..

 

 

Kort på sidene og lenger over-hår..

 

Litt mer gråtone i stripene. Håret opp liker jeg godt…men der blir det ikke mer enn et par minutter med mitt bløte hår..

 

Her begynner jeg å bli ganske mørk ..(ca 3 år siden)

 

Sånn som jeg stort sett er nå om dagen.. (ser ekstra lyst ut her siden det er mye lys i bildet..).. #hår #frisyrer

 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg