Den gangen jeg sjekka inn på Hotel Cæsar

Nå er det jo en del år siden Hotel Cæsar gikk på tv . Jeg så litt på det i starten husker jeg , men var aldri noen stor fan. Men jeg likte jo veldig godt å være med på ting litt utenom det vanlige ..så når det var noe å melde seg på (film, bilder o.l) sendte jeg inn bilder og noen ord om meg selv.

Så selv om jeg hadde jobben min i barnehage, så brukte jeg fridagen jeg hadde på onsdager eller en feriedag for å bli med om jeg ble den utvalgte…

Og av  en eller annen grunn ble jeg ofte plukka ut…

Vi fikk omvisning og hadde en liten statistrolle den dagen..jeg leverte noen papirer på et kontor og var liksom kontordame. Jeg fikk også forespørsel etterpå om jeg ville komme å prøvefilme til en fast rolle som resepsjonist. Men da måtte jeg kunne komme en dag hver uke, og hvilken dag kunne variere. Så det takka jeg nei til, for å styre med å bytte fridag på jobben min det hadde blitt for masete.. Og egentlig er ikke skuespiller noe for meg…

Minnes at han mannen her var en større fan enn meg…men det var en artig dag syns jeg…

 

#film #tv

25 kommentarer
    1. Så morsomt da! 🙂 Skjønner jo hvorfor du ble med da, er jo en skikkelig flott fotomodell. Skuespiller vet jeg jo ikke noe om, men regner med du klarte det ned glans 😉😃

    2. Kjempegøy det der 🙂 Alt sånn morsomt er jo gøy å ha vært med på da 🙂 Du kunne jo virkelig ha hatt sånn tro-det-eller-ei- innlegg, Mye som er litt “utrolig” av det du har gjort 😀 Klemmer <3

    3. Såå gøy!! Jeg digger se og hør og hotell cæsar. Kanskje jeg har sett deg i bakgrunnen der da. Hadde du noen replikker? Du såg jo ut som million dollar babe på første bildet. Jeg fikk veldig lyst å si en historie selv, haha.. for jeg prøvde meg på audtion for ene karakteren der 😉 Tror ikke jeg har sagt det til så mange

      1. Takker 🙂 Hehe..artig 🙂 Husker ikke om jeg sa et par ord..tror det , skulle i alle fall gå litt energisk i gangen der og inn på et kontor.. 🙂 Takk for det du, koselig sagt.. <3 Håper å høre mer om den rollen du prøvde på.. <3

    4. Åh så artig…dette hadde vært gøy å gjort 😀
      Jeg var STOR fan av Hotell Cæsar, så jeg har helt sikkert sett deg da 😀 Sluttet å se serien noen år etter jeg ble syk. Jeg maktet ikke å følge med, og sluttet helt å se på TV i mange år faktisk. Jeg har vært syk i mange år ser du, selv om diagnosen kom for kun halvannet år siden.
      Gøy å se deg i Se og Hør også. Synes jeg dro kjensel på den artikkelen der, så har nok hatt det bladet også 😀
      Kjekt å lese om dine meritter ♥
      God klem ♥

      1. Ja moro med litt sånt syns jeg 🙂 Kanskje det, men det var en liten statistrolle ..hehe.. 🙂 Har skjønt du har vært syk/dårlig form før diagnosen også ja.. Ja tenk i Se og Hør også da gitt..hehe.. Ønsker deg en fin dag i morgen <3

    5. Så kjempegøy 🙂 Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar flere ganger. Første gang som hore, så gjest i lobbyen og i restauranten, så på opptak på et hotell og det siste var snakkende misjonær da jeg kom med et brev til Storm Anker-Hansen 🙂

      Vi er jo venner på facebook, og kan legge dem ut på profilen min slik at du kan få se opptakene 🙂

      Det var kjempekoselig å være statist der, og vi statistene ble godt tatt imot 🙂

      Ønsker deg en kjempefin og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Moro å ha vært/være med på litt man ikke gjør hver dag.. Så gøy da, da har jeg nok sett deg..Ja du får legge ut litt fra det du også.. 🙂 Ha en fin kveld <3

    6. ojjj så dumt da, at jeg aldri så på Hotell Cæsar.. 🙂 Men det skjønner jeg at du har mange herlige ting du har vært med på. 🙂 Har du vurdert å gjøre noen notater fra livet ditt. Det kan bli en bok eller en livshistorie en vakker dag 🙂

      1. Hehe..tror ikke du hadde huska meg fra den “minirollen”der uansett.. Jeg er ikke såååå glad i skriving, men har notert meg små stikkord i 7sans..i mange år !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg