Date i parken

I dag er det skikkelig surt vær her..men forrige fredag var det helt nydelig ! Mannen hadde fri og skulle hjelpe meg å ta noen antrekksbilder.. Vi tok med kaffe og stakk innom å kjøpte noe søtt på bakeriet..

Hyggelig å ha med mannen på fotoshoot.. Han syns nok ikke det er like gøy som meg..men han ble med fordi jeg var i dårlig form og det er litt mer styrete å ta bildene med selvutløser.. slike ting setter jeg pris på !

Han koste seg veldig med kaffen i museumsparken da..

Kos i sola..

 

#ego

 

#foto #drammenmuseum #parttwo #familie #blogg

8 kommentarer
    1. Koselig at han blir med som fotograf – og deilig med niste på turen da! Jeg er VELDIG ofte med som fotograf når prinsessa mi trenger bilder på instagram (karolinemhjertaas) – det er kos det, mye latter og moro! 🙂 fin kveld til deg da! <3

      1. Hyggelig det ja..vi koste oss vi 🙂 Jeg syns jo også det er gøy både forran og bak kamera.. Kan tenke meg dere koser dere da ja.. Tipp topp.. Takk det samme <3

    2. Fine bilder, moro med mannen som stiller opp…Da går det lekende lett….
      Fine bilder! Klem…

      I går blogget du masse, i dag er blogglista slik som i går, litt typisk…

      1. Tusen takk fine du <3 Blir som regel tre innlegg di dagene jeg blogger.. må være litt aktiv på blogg og FB når jeg først er "i gang"… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg