Damenes aften !

Innlegget her er jo mest aktuelt for di som bor i området her jeg bor ! I morgen torsdag er det altså noe som heter Damenes aften i Hokksund..da er det mange tilbud og ekstra kos i butikkene bl.a..

Jeg holder meg jo unna på dager med mye folk etter jeg ble syk.., men kjekt for folk som trenger litt nytt til høsten å ta turen slike dager..for da sparer man jo noen kroner..(vel å merke om en faktisk trenger noe..hehe..eller bare har lyst til å unne seg noe ekstra da..lov noen ganger det også)

Butikken Step In som jeg har vist klær for noen ganger..har jo så mye fint å velge i..også kan man kose seg med en kaffe der også..

Bildene under her av meg ble tatt i forrige uke..av butikken !

Tøff kjole ..og om man ikke har på belte kan man spise litt ekstra..uten at det strammer…

 

Digg den strikke “jakka” syns jeg.. #stepin #damenesaften

 

20 kommentarer

Siste innlegg