Dagens lunsj og “sunne”handel..

Hva som er sunt kommer jo an på hvem man er, hva man trenger og hva man tåler. Men sånn stort sett er maten vi bruker til daglig av det ganske sunne slaget..tror jeg !

Ikke så ofte jeg kjøper en eske med sånne “flak”..bruker mest havregryn..men forandring fryder heter det jo..

Og nå er påskepynten på vei til å komme ned i esken sin igjen..

 

Fisk og ris har vi, så det blir middagen i dag. Avokado bør man spise litt av hver dag har jeg hørt…sunt fett ! Obs ..vinflaskene i posen bak er di mannen fikk til påske..går nok med i løpet av sommeren… #nestle #kosthold

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Ja, jeg regner ikke med dere drikker vin før til sommeren 😀 Så sunne som dere er 🙂 De flaskene hadde nok blitt gitt bort her, vi er litt samme typen. I alle fall jeg 😀 klem

      1. Hehe.. må liksom passe, er ikke vondt men klarer meg bra uten liksom.. Men en fin sommerdag på verandaen smaker det nok <3 Klem <3

    2. det sunne er det beste i lengden,min mage trøbler mye så jeg jobber fortsatt med en måte å spise på som ikke setter magen helt ute av spill,mye av det du viser her er nok av den gode sorten :=)

    3. Mye deilig mat her… Variert. Og litt vin borti kroken.. Dere får ta et glass en dag 😀før det blir edikkk. Noe vin tåler ikke lagring. Sett flaskene kaldt.

      1. Ja sånt vi liker til hverdags:) Ja får legge hvitvinene i kjøleskapet i alle fall.. Skal nok smake med et glass en dag om ikke alt for lenge..<3

    4. Jeg var sunn og kjøpte avokado for noen uker siden, men de ligger enda i grønnsakskuffen 😉 Men jeg liker det jo, og tanken var å ha det på skiva og i salat 🙂
      Det ser godt ut alt du har her, så jeg må nok få kommet meg i butikken snart. Sendte bare sønnen ut på nødhandel i dag 😉

      1. Bruker det ikke så ofte vi heller, men skal prøve å huske å kjøpe det oftere..Veldig godt på brødskiva sammen med kokt skinke og tomat for eksempel.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg