Dagens feiring !

Som jeg skrev i forrrige innlegg dro mannen og jeg ut ved sjøen i dag, folkemengder holder jeg meg unna ! Men før hadde jo det sin sjarm også..Alt til sin tid ! Dro ut ved Hvalstrand i Asker , som venta var det stille og rolig der..men kom faktisk noen folk og flere bada..

Mannen tok også et bad ,jeg sto over siden jeg har bada i Mai og det blåste litt og var myyyye pollen i vannet så det frista ikke så veldig..

Men koste oss et par timer med mat og kaffe..

Ikke akkurat festpynta men…

 

Denne fine restauranten ligger der ute, var åpen men vi koser oss best med medbrakt nede på stranda..

 

Norge på sitt beste det her…

 

Her ser dere alt pollenstøvet..

 

Artig å følge med på denne hunden som bada og kosa seg med å hoppe fra brygga..

 

#hvalstrand #asker

4 kommentarer
    1. Kjempefin feiring 🇧🇻fine bilder. Og enig med deg. På 17. mai er det best med medbrakt. Spiser aldri ute på 17. mai jeg… Skal snart begynne å bade jeg å. Fin temp nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg