Da har jeg svart på kommentarer og en liten “beklagelse”..

Blei litt hektisk her et par dager , med bursdagsfeiring..Selv om det bare var oss fire og ei kake.. er det litt mer enn det som er “innafor” for formen min. Så da la jeg ut innlegg på onsdag og har ikke svart før nå..Ikke har jeg fått kommentert hos andre heller..

Vet jo at det ikke må beklages..men jeg syns det er koselig å gi litt tilbakemeldinger hos di jeg følger fast..men av og til blir det slik..både for meg og andre tror jeg. Og det er jo helt greit, blogg skal være kos ikke stress..for oss som ikke ønsker/orker å tjene penger på det..

Fin anledning til å legge ut en selfie også..hehe.. Leste et sted at det er “bra” å legge ut selfier…vise at man er fornøyd med seg selv.. (ikke at man er pen..men bra nok ) Alle liker jo ikke å være med på bilder..legge ut, men tror veldig ofte det er janteloven som påvirker også..Påvirker tydeligvis ikke meg sååå mye da..hehe..

Som der ser litt mye etterveskst på håret nå..skal fikses snart.. (Er så “heldig”at det ikke er grått da, men blitt veldig mørk på mine “gamle” dager )… #blogg #hår

 

 

 

16 kommentarer
    1. Du er mer enn bra nok, du er pen også du 🙂❤
      Kjempefint bilde av deg.

      Greit at det ikke er bare meg som ikke får svart eller kommentert alt så fort. 😉🙂 Klem

    2. Man har vel ingen grunn til å beklage at det kommer dager man ikke rekker så mye på bloggen , sånn er det bare for de fleste av oss 😀 Og selfier må du fortsette med. Du er jo flott med et smittende smil og trygg på det du gjør, det setter i alle fall jeg stor pris på å få et glimt av med jevne mellomrom 🙂 Ha en nydelig helg 🙂

    3. Du er jo så fotogen. 🙂 Kjempefint bilde. Tenkte ikke over etterveksten. Tenkte helt ærlig at du var fin på håret. Og har ikke tenkt over at du har mørkt hår i utgangspunktet heller. Du kler det korte lyse håret veldig godt:-) Helt greit at du svarer når du orker. Jeg har vært litt bakpå selv. Men du svarer hvertfall på kommentarer, og bare det er jo mer enn mange andre. Så absolutt helt ok, og du må jo bare sette helsa di og fam først. Klem

      1. Hjertelig takk 🙂 Alltid vært lys fra naturens side..men blitt mørkere blond med åra.. Ja det blir litt sånn..men liker å svare, hadde en periode jeg prøvde uten..men føltes litt rart !Klem <3

    4. Alle er mer enn bra nok, det er bare ikke alle (meg selv) som er like fotogene så da blir det bare én selfie en meget sjeldent gang når man har tid og energi til å ta tusen bilder for å få det ene som ser sånn tålig greit ut 😛 ha ha

      1. Det jeg har sett av bilder av deg er du veldig fotogen 🙂 Tar ofte en haug med bilder jeg også og di fleste er “grusomme”..hehe.. Klem <3

    5. Tenkte ikke over etterveksten. Det er slikt vi ser sjøl. Flott dame er du! <3Jeg svarer ikke alltid på kommentarer. Det har blitt så tungvint å komme inn til andre bloggere, så jeg sjekker langt fra alltid om jeg har fått svar på kommentarer jeg har lagt igjen hos andre bloggere. En må bare prioritere hva en vil bruke tid på. Å svare på kommentarer prioriterer jeg ikke alltid, sjøl om jeg setter pris på (og leser) alle kommentarer jeg får på innlegg jeg har lagt ut: <3

      1. Bra..hehe..Takker 😊 Sånn med meg også, sjekker bare om jeg har spurt om noe..Hadde en periode der jeg ikke svarte..men så føltes det litt rart også.. Ja blogg skal være hyggelig så en får kommentere..svare..eller ikke.. ettersom det passer «den dagen «..💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg