Da er treet pynta hos toppbloggeren !

Før hadde vi alltid ekte grantre og som regel pynta vi det på lille-julaften. Men nå har vi hatt kunstig i noen år, og pynter det gjerne i god tid..

Så mannen satte det opp før han dro for å vaske bilen i ettermiddag. Så har jeg “slengt” på litt pynt..ikke helt vilt da, men må si jeg er litt utålmodig å ikke orker å dikke for mye lenger.

Blir ikke bildet av treet nå, bare en liten detalj…juletreet kommer nok med i løpet av jula tenker jeg !

 

Toppbloggeren det er meg det..hehe.. Ikke så viktig for meg , men greit å se at folk er innom også etter omlegging til “ny”blogg…(ikke på toppen, men på topplista )

Nå er jo tallet sidevisninger og ikke antall besøkende… #blogg #blogging

 

 

18 kommentarer
    1. Her går det unna med både juletre og toppblogging ser jeg. Hurra for deg. Hos meg er det veldig stille, men det er vel ikke alle som har tid til å lese stort på denne tiden. Det viktigste er at vi koser oss og det tror jeg at både du og jeg gjør om vi er
      toppbloggere eller ikke! 🙂 Ha en herlig kveld. Klemsiklem:)

      1. Hehe.. 🙂 Jeg er innom i alle fall…men blir nok litt annerledes med folk både her og der om dagen 🙂 Klem til fine deg også <3

    2. Koselig med juletreet ferdig pyntet tidlig når man har kunstig. Pleier det vi også, men nå som vi skal være i Gjengstøa har jeg ikke orket å pynte treet her i byen. Bare pynt rundt omkring 😉
      Artig å være toppblogger da.
      Lenge til jeg kommer dit. 🙂
      Ha en fin lørdagskveld. Klem <3

    3. For et koselig bilde av juletreet <3 Og grattis med en plass på lista, må jo være koselig å komme dit en tur også 🙂 Nyt kvelden og den tredje søndagen i adventen for denne gang 🙂

    4. Kjempekoselig at du er ferdig med pyntingen da 🙂 Likte kjempegodt den julekula 🙂

      Mannen min og jeg er ikke så nøye at vi må pynte juletreet på lillejulaften, og vi kommer til å gjøre det neste uke. Synes det er kjempekoselig å ha julen på forhånd i desember som er den mørkeste måneden i året. Vi også har kunstig juletre 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Jeg er også på Topplisten om dagen, veldig gøy det. Og det er mye mer moro at de går etter sidevisninger. For mange lesere får jeg visst aldri, men har lesere som ser på MYE av det jeg har. Så da kom jeg endelig på topplisten. HEIA sidevisningene 😀 He-he. Jeg har ikke lagt inn statistikk ennå heller jeg. Ser vanskelig ut. OG litt deilig å ikke stresse med hvor mange lesere jeg har …På Topplisten er jeg hvertfall 😀 God klem<3 Jeg fant deg ikke på Bloglovin nå…Hm…Gikk inn til deg direkte i stedet for.

      1. Ja vi “henger” visst der litt nå..hehe.. 🙂 Sidevisninger er greit.. Ikke lagt inn statestikk jeg heller vil ha litt hjelp av gutta før jeg “roter “med det 🙂 Nei jeg så det nå (i går var innlegga mine der)..skjønner egentlig ikke mye av bloglovin..men ser jo at det dukker opp innlegg fra folk der 🙂 Klem og god helg videre <3

      1. Ja jeg har nok vært med hver dag etter vi flytta over..mangler vel mange bloggere foreløpig, så vi får “nyte”det mens vi kan..hehe.. Klem <3

    6. Koselig med juletre…men ikke for lenge..hihih..Så mitt får vente…..Ja jeg var også innom topplisten når jeg ble flyttet over, men falt fort ned igjen..og da kjente jeg på at det var kjedelig å ikke vite hvor mange som var innom…Men nå har jeg fiksa analyse greia…Så da får jeg fulgt med..selv om jeg ikke er på toppen…hihihi..Ha en god søndag!

      1. Sant, pakker det fort ned etter jul her da ! Ja ikke så viktig..men ok å følge med hvor mange som er innom…Skal få ordna den analysegreia jeg også..men venter til en av gutta kommer innom tenker jeg 🙂 Fin dag videre du også <3

    7. Her kommer juletreet opp fra kjellereren i morgen, og kanskje jeg pynter det på kvelden, vi får sjå 😊 Der er litt gøy å se navnet sitt på lista…, grattis 🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg