Bustehue på bytur !

En ganske vanlig lørdags formiddag med kaffe og handling i Drammen ! Synes blogginga føles litt slitsom med alt det nye, men blir jo ikke bedre om en ikke “øver” seg heller..

Jeg ser jo kommentarer , men tror ikke det er som før at en får varsler om svar osv..men kan jo hende det kommer etter hvert.. Og når man skriver plasserer bokstavene seg litt etter eget behag..( den K -en lenger ned i innlegget klarer jeg ikke å få vekk for eksempel…hehe..)

I alle fall var det koselig med litt snø i byen i dag..og kaffe med mannen var hyggelig som alltid !

Kjekt med pannebånd når en ikke tar seg tid til å ordne håret..

 

K

Noen bilder fra formiddagen i dag…

Tror jammen jeg har fått til store bilder også… #blogg #drammen

 

 

 

 

36 kommentarer
    1. Se der ja, Julesveisen var på plass 😀 Herlig. Har gjort et tappert forsøk på å lage en sånn bloglovin greie og flytte følgere inn der, Så nå sender jeg melding derfra. Men må bare innrømme at kallen” famler i mørkra her 😛 Men prøver å henge med 🙂

    2. Så flotte bilder av dagen :)) Ja håper det blir bedre i forhold til kommentarer og sånt, for ikke å snakke om å se de man følger sånn som før… Nå synes ihvertfall kommentarfeltet, det gjorde det ikke i starten , så langsomt faller ting på plass :))) God helg videre <3 Klem :))

    3. Du er jo så fin uansett om håret er litt bustete. Men du er flink som skjønner det nye på bloggen nå. Jeg selv strever med den.så blir nok til at den blir lagt ned . Trist for har hatt den i snart 11 år og hatt mange fine venner. Og nå er jo hele vennelista vekk og mye annet. Så nå er alt et spørsmål om hva jeg skal gjøre. Men ha en fin helg videre Anne 😊🌹

      1. Takker så mye 🙂 Jeg prøver og feiler en del..i går fant jeg ikke noe sted å få større bilder..men i dag var det på plass gitt :)) Ikke gi opp bare prøv og publiser det du får til..så finner du ut av det etter hvert..og så kan du legge til folk på bloglovin.. Klem til deg <3

      1. Tusen takk 🙂 Ganske annerledes ja..men når man sitter å “fikler” litt finner man ut av det..og så blir nok det en vane også 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

    4. Så flotte bilder. Ser ut som dere har hatt en koselig tur….. Jeg har fått beskjed om flytting… men har ikke fått enda.. så jeg styrer på den gamle enda. Er litt nysgjerrig da.. he,he.

    5. Hei på deg, du er smasking uansett sveis <3 Har ikke blitt flytta ennå men regner med å bli det så jeg har begynt å grue hehehe Goood lørdagsklæm <3

    6. …da skjønte jeg endelig at jeg måtte leite opp innlegget ditt, siden det ikke kom i oversikten på den “gamle” bloggen…djiiizezzz..skal vel bli et styr når æ oxo må begynne på detta.. Jaja..du har i alle fall vært flink =) Og det var da ingen ting i veien med sveisen, flotte du <3

    7. Hei 🙂 Her kommer jeg!! Direkte bort til stambordet. Er inne på cafeen vet du, hvor alle folka er 😀 Funker greit å finne dere der 🙂 Jeg har ingen ekstra bokstaver. Men jeg har det der rare “etternavnet” som du også har 😀 Ha-ha. Og jeg sliter litt med gamle bilder, å flytte et gammelt innlegg i en ny post. Bildene blir DIGRE…hvis jeg ikke laster dem inn på nytt. Jeg hørte en blogger som drev og endret på bildene i ALLE gamle innlegg, fordi de hadde forandret seg ved flyttinga. DET gidder jeg ikke. Det får bare VÆRE rart og sånt med de gamle 😀 Det blir lettere med mye, og header har jeg fått. Skulle gjerne hatt den litt MINDRE, smalere i høyden liksom. Men det går ikke. Så den får duge inntil videre. Koselig på bytur da 🙂 Og fint med snø :-)Klemmer <3

    8. Fine bilder og det er blitt vinter, trolig skiføre nå for de som liker smøring av ski. Går litt på ski men smører aldri ski. Men vinterens første skitur er ikke så langt unna men årets første tur på ski tok jeg i januar. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg