Blomster, vin og lunsj…

Var ikke så mye som en blomst i vasen her nå..så kjøpte bare med noen roser fra Coop da jeg handla mat i dag..Vinen fikk mannen på jobben før helga, pleier det til ferier (han starter ikke før om to uker da,men andre på jobben der begynte nå )  ..og selv om det fortsatt er igjen vin fra mannen fikk til påske HER..er det koselig å ha litt “på lager”..

 

Fine flasker er det jo også..

 

Lunsjen i dag ble lignende den under her..men bildet er fra forrige uke, Norske jordbær nå…gode , men ikke såååå gode som jeg vil at Norske jordbær skal være..

#blomster #blogg #vin #matprat

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg hadde 3 buketter fra bursdagen min, 21. juni, nå har jeg en igjen. Og den er i ferd med å bli ferdig den også 🙂
      Vin er godt. Og spesielt hvitvin. Veldig fine flasker. Jeg handler litt etter flaska jeg når jeg handler vin, men vil jo at selve vinen også skal være god 🙂
      Jeg hadde norske jordbær for en ukes tid siden. De var gode de, men syntes det var vanskelig å finne en korg med mange fine bær i samme korga. Så har ikke kjøpt flere etterpå. Ser godt ut sånn som du danderer i skåla ♥
      Klem ♥

      1. Da har du hatt glede av dem en stund da :)) Kos med litt vin..men drikker veldig sjelden.. Ja mange dårlige bær der man må kaste halvparten er dumt.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg