Blomster og faste !

Ingen sammenheng , men kjøpte nye blomster til vasen i dag. Fint med nelliker til avveksling fra roser og tulipaner. Solliv er også veldig glad i nelliker.. bloggen hennes kan du se HER 

Som jeg skrev i dagnes forrige innlegg..fasta mannen og jeg i går..

Gjør det mest for mestringa sin skyld, ikke pga av vekt..men gikk vel ned ca 1,5 kg ..ikke sikker for veide meg ikke dagen før..men sånn ca..

Vi valgte en fredag for da har mannen kort dag på jobben..full arbeidsdag uten mat er nok ikke bra.

Ingen mat bare vann, te og et par kopper kaffe.. Var faktisk ikke spesielt sulten så det gikk greit..men litt sånn rar følelse i hodet…også er det skikkelig kjedelig å ikke spise..hehe..

Jeg anbefaler ingen å gjøre det, for dette må man kjenne på selv.. Litt om fasting kan du lese HER f.eks..

Jeg spiste ikke mellom kl 21.00 torsdag kveld og kl 09.30 i dag (lørdag)..

 

#blomster #fasting

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Så koselig 🌷takk for link. Så fine blomster. De er meget vakre. Så mange fine farger.
      Det fasteopplegget virket litt tøft ja. Leeenge uten mat. Blir litt bomull i hodet da. Men dere mestret.. 💞

    2. Det skal være bra å faste i blant, men har man f.eks diabetes er det vel litt vanskelig. Vi klarer oss jo fint uten fast føde ett døgn eller to så lenge vi får nok væske.Fint å være to så kan man backe hverandre.😊 Nydelig bukett. Er blitt glad i men liker. De står ofte lengre enn roser.💕

      1. Har hørt det ja..for enkelte er det nok ikke så bra nei.. Dumt om den ene hadde koste seg med masse mat..hehe.. Liker å variere litt med blomster <3

    3. Jeg har hørt at man skal drikke mye mer enn det dere gjorde??! Altså mer næringsrikt. Ikke bare det å la være å spise, men faktisk ha juicer, salter, og sunne drikker? Men bare en dag går sikkert greit uten. Men derfor du er “rar” i hodet vil jeg tro 😀 klemmer <3

    4. Høres litt tøft ut å faste, jeg ville definitivt vært en heks hele dagen så 🙈♥️ Det tror jeg ikke du var 😂😉 Klem til deg

    5. Jeg tror ikke jeg hadde klart å faste. En på jobben faster nå, og da inntar hun verken vått eller tørt fra soloppgang til solnedgang. Og det er mange timer uten mat! Men så spiser de på natten og veldig tidlig på morgenen (natten for meg). Men sunt er det nok i kontrollerte former.
      Fine blomster. Nelliker er litt undervurdert. I mange år forbandt jeg dem bare med begravelse, men det har heldigvis endret seg 🙂

      1. Jeg syns det går greit..men skal ikke gjøre det så ofte..kanskje sånn “halvfaste” med litt suppe eller noe.. 🙂 Takk ja syns de er fine..<3

    6. Hmmm… har alltid tenkt at jeg ikke får det til…. får fort vondt i hue uten mat… men – det hadde kanskje være verdt å prøve??? Fine blomster forresten 🙂

    7. Nydelige blomster. Nei, faste har jeg ikke gjort stort av. Sikkert greit for en dag eller to, men man må være motivert for å gjennomføre det tror jeg. Jeg har en venninne som fastet en dag i uken over flere år. Noen liker den følelsen av renselse. Ha en vakker dag, men eller uten mat! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg