Bloggere er litt som lottomillionærer !

Ikke på grunn av pengene da.. Men tenker at mange bloggere (jeg deriblant) gjør litt som i “filmsnuttene” om lottomillionærer…Vi gir liksom litt F.. og gjør ting vi har lyst til selv om det betyr at man kanskje virker litt “barnslig”..og “teit”..

Jeg er jo ganske vant med å vise “fjeset” mitt ettersom jeg har vært mye med på bilder i  blader HER b.la .. Og jeg har fra jeg starta å blogge hatt antrekksinnlegg og selfier i hopetall. Fine bilder..og mindre fine bilder.. Bilder der rynkene synes godt..og bilder der di er “viska vekk” av avstand eller lys..

Men nå lar jeg meg altså imponere av folk rundt på bloggen,di som egentlig har sagt di er ukomfortable med å dele bilder av seg selv.. Og NÅ legger di ut kule og fargerike bilder av seg selv i alle varianter..

Inne hos Frodith kan du sjekke hvem som er med å byr på seg selv.. En jeg vil fremheve litt ekstra er Dedicat ..trykk på navnet så får du se selv hvor dyktig han er til å kle seg..vel..det var kanskje å ta hardt i..hehe..men kul er han absolutt !

Ikke helt vanlig at ei “kjerring” på langt opp i femtiåra står slik i byen og tar bilder av seg selv.. men gjør det noe..jeg syns ikke det !  #blogg #lottomilionær

 

22 kommentarer
    1. Ja, det er fint vi kan bevare barnet i oss, og ha litt morsomme stunder, enten på egen eller andres bekostning. For det er jo tross alt ikke såååååå alvorlig vel….. Vi må jo tørre å være oss selv på godt og vondt 🙂
      Dedicat er absolutt kul og tøff. Og det er du også. Og mange flere. Veldig kjekt. Litt derfor jeg er så glad i blogg 🙂
      Fine kvelden til deg ♥ Klem ♥

      1. Ja fint å kunne glemme vondter og alvor innimellom.. ha det litt gøy trenger alle 🙂 Takk ja tøffe noen og enhver..ikke alle har lyst å bli med på sånt og det er jo også helt greit.. Klem til fine deg <3

    2. Jeg er veldig enig med deg når det gjelder det med å by på seg sjøl! Det at vi er 50 + betyr ikke at vi skal gjemme oss vekk og skjemmes over at alderen har satt sine spor på ulike vis! Uskyldig lek og moro – kombinert med det å våge å by litt på seg sjøl – er en fin ting, synes jeg! 😀 Bloggverdenen hadde vært mye kjedeligere uten oss “gamlingene”! Jeg leser sjelden toppbloggernes innlegg. Det går veldig mye på skjønnhet,utseende og mer overfladiske ting! Dessuten reklame…og atter reklame…

      1. Ja man kan jo ha det litt moro selv om man ikke er ungdom lenger.. særlig sånn uhøytidelig og snilt 🙂 Fint å by litt på seg selv..men for noen sitter det litt lenger inne..og det er jo greit også.. Men har man lyst har man lov :)) Leser lite av toppbloggere jeg også..

    3. Du har en veldig flott måte å blogge på. og jeg skulle ønske at mange unge hadde deg som forbilde, både som modell og menneske 🙂 Du viser deg på en fengende, ærlig og flott måte. 🙂 Tusen takk for fremsnakking 😀 Det er mange rundt om som vet hvem jeg er pga av jobb og sånt. Jeg syns det er helt greit å vise at man ikke skal ta seg selv så høytidelig. Men vi kan være seriøse også, men da fremhever vi som regel andre ting enn oss selv 🙂 Tusen takk igjen og nyt helga 😀 PS Kanskje noen skulle tipse Norsk Tipping om at det er noen Lottomillionærer ”der ute” som ikke har fått premien sin ennå 😀

      1. Veldig koselig du synes det..hyggelig sagt 🙂 Bare koselig du er jo tøff å stiller opp på det meste av gøy på bloggen.. og du har jo vært litt fremtredende i andre sammenhenger som du sier :)) Ja må ikke bare være tull og fjas.. Hehe..det pleier å plinge inn 50 kr til mannen her stadig vekk…men der stopper det liksom.. God helg 🙂

    4. Hihi, helt herlig, Anne! Jepp vi er litt sånn lottomillionærer…. og sånn skal livet være – en skal gjøre som en lyster og gi litt f…… klem og god helg 🙂

    5. Man er ikke skikkelig voksen før man kan være barnslig uten å være flau over det, heter det. Du er herlig. Likte det bildet! Ja, blogg gjør at vi sikkert er litt annerledes, men på en fin måte. Dedicat er kul da. Kos deg videre i kvelden du herlige. Klem😍

    6. Artig at folk gjør det de føler for. Det bør være mer av slikt. At en gjør ting fordi en har lyst. Og at en heller ikke gjør ting når en ikke har lyst.
      Har tatt meg litt mer tid til å lese blogger i dag, nye blogger. Det er som små reiser inn i andre verdner. Deg har jeg fulgt lenge, og liker bloggen din. Du kan kunsten med å “stikke deg fram” uten å stikke deg fram, om du forstår :). Har kanskje noe med varmen din å gjøre, du har en varm og lett blogg med søndagssol i :).
      Men nå må jeg komme meg ut i solen her, den er endelig kommet fram. Ønsker deg en fin dag <3.
      Ps. Herlig bilde :).

      1. Enig..man må ha lyst selv.. 🙂 Blogg kan være gøy å lese..bare ikke for mange på en dag..så blir ofte di samme “gamle”jeg er innom 🙂 Tror jeg forstår hva du mener ..og det hørtes fint ut..så jeg sier tusen takk..hehe.. Klem og fin ny uke til deg .. liker alltid å ta en tur innom bloggen din <3

    7. jeg føler att vi lærer noe her på bloggen,vi lærer oss til å like oss selv,vi lærer å ikke være så beskjedne og vi lærer oss til å sette pris på andre mennesker og det dei liker i sin hverdag :=) likte bilde av deg her eg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg