Bloggen som kommer og går…

Regner med det har vært likt for alle som er på blogg.no at det har vært litt vansker med å komme inn på bloggen et par dager nå. Regner jo med det er et forbigående problem som bedrer seg..

Hadde tenkt å legge ut et innlegg til i går og å kommentere litt rundt hos andre, men det blir for slitsomt når det er slike problemer som det her !

 

Men hyggelig å se at mange er innom uansett !

 

Tror jeg skal blogge litt ekstra i dag og så ta et par dager “bloggefri”….

Det her bildet skal liksom “symbolisere” en blogger som sitter å venter på at det tekniske begynner å fungere igjen…hehe… #blogg #blogging

 

 

24 kommentarer
    1. Helt sant. Det var en kveld for et par dager siden at blogg.no var nede. I hvert fall hos meg. Men da var det kanskje over alt. Vet ikke hva det var, men håper det ikke skjer igjen. Ha en fin fredag 🙂

    2. Hei!
      Jeg har ikke merket noe til problemer med blogg i det hele tatt…………….. så hva årsakene til det er -,,,,,,,,,, hmmmmmm

      Ønsker deg en fin fin fredag!

      klem

    3. Ja, som jeg skrev på fb i går, kom ikke inn hos noen av dere på blogg.no, men håper det bedrer seg for dere fremover 🙂 De fleste bloggene jeg liker best, er på blogg.no, så liker ikke når dere blir utilgjengelige, hehe..! Er bare en liten håndfull jeg liker på nouw for øyeblikket. Tar tid å finne gode og varierte som er trivelige å lese 🙂
      Jeg vurderer også noen bloggfrie dager, forresten, for å holde fokus bare på andre ting. Eller kanskje ett innlegg om dagen. Får se 🙂 Kos deg med bloggingen og fredagen, Anne <3 Klem til deg

      1. Ja blir litt “pesete” med slike problemer.. Jeg følger jo flest her men deg og et par til på nouw.. Fint med litt bloggefri av og til…jeg må pga nakken min 🙂 Men blogging er gøy da… Klem <3

    4. Jeg har måttet logge inn de siste par dagene når jeg har villet innom for å kikke, men sånn ellers så har jeg jo ikke blogget noe, så vet ikke om andre tekniske problemer.
      Jeg er litt for utmattet til å skrive så mye. Innom og leser litt, og kommenterer litt iblant. Det er alt jeg orker sånn utenom andre daglige rutiner 🙂

      Ønsker deg en herlig helg ♥ Klem ♥

      1. Har noen dager “på blogg” så tar jeg noen dager fri..Jeg har jo ingen andre hobbyer, så litt må jeg tusle med 🙂 Kos deg med di tinga som gir deg positivt påfyll… Klem og fin helg til deg også <3

    5. Det har vært litt av på med blogg.no et par kvelder ja.. irriterende.
      Jeg fikk ikke kommentert på flere innlegg. Og ikke lagt ut mitt eget innlegg heller før seint i går kveld.
      Vi får håpe det ikke fortsetter sånn.
      Ha en fin helg 😊 Klem.

    6. Jo takk 🙂 Det har man merket ja, og ikke nok med det så var domenet for min private hverdagsblogg nede også. Der mistet jeg 4 blogginnlegg som jeg måtte legge inn på nytt igjen. Irriterende, men slik er det i denne teknologiske tidsalder!

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    7. Ikke artig når det blir sånn.. men man må vel bare venne seg med det 😀 Får man ikke alt med seg så må det jo være forståelse for det 🙂 Ha en flott bloggefri periode. Blir ikke så mye fra meg heller på noen dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg