Blei litt søtt i dag også gitt ..

Som du kunne se i går HER starta jeg dagen med litt søtt til kaffen.. I dag har jo mannen fri, så da må det jo i alle fall gå ann å kose seg litt ekstra.. Hadde tenkt å finne på noe litt annet enn vi pleier i dag..men siden det var overskyet og kald ble det bare en liten tur til Drammen på formiddagen..

Kledde oss godt for hadde lyst til å ta kaffen ute..

Jeg hadde med den nyeste linsa til kamera for å sjekke den ut litt mer.. legger ut noen bilder mannen tok av meg etterpå.

Om du var i tvil..jeg er NORSK .. #rynker #bakeri

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ser deilig ut, her øsregner det. Ikke så moro å være ute. Men ut må man.
      Deilig med litt sukker. Energi noen ganger det, noen ganger får man lyst på slike bakverk.

    2. Koselig det, og ja, herlig å være ute, selv om det er bittelitt kjølig.
      Jeg har bare vært inne de siste dagene, men gleder meg til en tur ut om en dag eller 2 🙂

      Kos deg masse ♥ Klem ♥

      1. Takk ja prøver å komme ut av huset en time eller to så sant det lar seg gjøre..ikke alltid det da.. God bedring til fine deg 🙂 Klem <3

    3. Herlige dere som koser dere på en sosial og nydelig måte. Klikka meg inn litt her og der til deg. Har jo hatt enda en sånn *latsabb* periode her inne på bloggen. Men det går seg til etterhvert, som det aller meste. Nyt dagen videre på alle måter 😀

      1. Takk så hyggelig, er jo ikke så sosiale med andre..men vi to vettu..hehe.. Sånn er det , har litt periodefri jeg også 🙂 Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg