Bilder fra nabolaget..og i morra blir det bryllup !

Blei noen innlegg fra meg i dag, men ligger litt etter i forhold til bilder jeg har tatt..hehe.. Di her tok jeg i nabolaget her om dagen da det var en kveld med sol…og det ligna jo nesten på sommer..hm, er det sommer kanskje..

Og i morgen skal vi i bryllup til ei niese (på mannens side) og det blir helt sikkert veldig koselig, kommer nok en oppdatering og litt bilder sånn i etterkant.. Forrige året var det storesøsteren til morgendagens brud som gifta seg ! Litt fra det kan du se HER..

Da ønsker jeg alle ei fin helg vider !

En dus måne og vakre syriner..

 

Sommerblomster ved elva..

 

Gamle Mjøndalen bro som jeg hadde gått over da jeg tok bildet her..

 

Svanene lurte nok på om jeg hadde noe mat til dem, men det hadde jeg ikke.. tror det er nok av folk som mater dem..

 

Nyperose i grøftekanten… #blomster #foto #blogg #bryllup #natur

 

10 kommentarer

Siste innlegg