Bakst og Blåveis

Som jeg nevnte i forrige innlegg frokost-hos-nabon bakte jeg kanelsnurrer fra en slik ferdigpose i dag.. Har smakt og di var veldig luftige og gode, men syns det er enda bedre med di man lager fra bunnen selv altså..

Tok bakst bilder med mobilen, så ikke så fin “glød “..også blir di litt finere med melisglasur, men det tar jeg på når di skal spises

#kanelsnurrer

 

 

 

Blåveisen under her fant jeg på Bjørkedokk (..over elva for oss, oppe i høyden )Fant bare denne lille knoppen under snøen..men er nok ikke lenge før det bugner av blåveis der nå..

#blåveis #bjørkedokk #blogg #krokstadelva

8 kommentarer
    1. Det var jammen tidlig for blåveis i kulda! Såå stas – de er jo så skjønne! Og nå fikk jeg svar på om kanelsnurrene var gode… så da kan jeg jo prøve, da! 🙂

    2. Heldige deg, blåveis så skjønn! Ikke sett her enda…Men jeg må lete i påsken!
      Og baksten så deilig ut. Ble mange og luftige…Deilig å ha i fryseren. Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg