Bakst, kommentarer og bursdagsfeiring !

Jeg ligger liksom litt “bakpå” med bloggen etter overgangen til det nye systemet og etter å ha hatt influensa ..så en liten bursdagsoppdatering får komme siden (dagen var jo i forrige uke)..gutta var her på dagen og i kveld kommer søstrene mine en tur..

Bakte noen kanelsnurrer i går og da bruker jeg denne oppskrifta HER..

Så var det det med kommentarer da.. Jeg leser alle kommentarer jeg får og skal prøve å svare også…men med det nye systemet der en ikke får varsler om svar (vet man kan få det på e-post men det vil jeg ikke ha)..er jeg litt usikker på om folk sjekker hva jeg har svart (om det ikke er et spørsmål i kommentaren)..for må innrømme at jeg ikke alltid går tilbake til et innlegg for å se om det er svar på en kommentar jeg har skrevet hos andre nå…og da føles det liksom litt bortkastet….noen som har tanker om dette  ?

#blogg #baking

 

 

 

20 kommentarer
    1. De kanelboller ser kjempegode ut.
      Selv så stikker jeg innom igjen hvis jeg har lagt igjen kommentar. Hyggelig å se om det er noe svar 😉
      Er jo fortsatt på gammelplassen jeg 🙂
      Håper formen er bedre, kjedelig med influensa. Klem <3

    2. velkommen hit da :=) jeg får epostvarsling når jeg får komentarer,sletter epostene etterhvert da,men jeg liker å ha det slik,og ja jeg prøver å lese alle komentarer ,men med dette nye systemet så er det neimen ikke lett nei,håper blogg.no gjør forandringer her så ting blir litt enklere når det kommer til svar og komentarer ,og jeg savner det å legge til følgere :=) kjedelig å være syk da,men godt du blir frisk igjen innen jul da :=) og gratulerer på etterskudd,kos deg med søster i kveld

      1. Takk..har vært her noen dager nå 🙂 Jeg syns e-post er slitsomt nok uten kommentarvarsling jeg..hehe.. 🙂 Jeg leser alle kommentarer jeg får..men om jeg skal svare om folk ikke sjekker..men nå ser det jo ut som det er folk som ser etter så da blir det svar 🙂 Jeg er ganske frisk nå.. Takker for det <3

    3. Alt blir en vane men som al andre forandring er du og mange andre i en overgangsperiode. Man må ta det med ro når man er syk. Håper du slipper unna mere sykdom resten av året. Ha en fin kveld.

    4. Det er sant..men litt mer jobb med å svare nå da en må fylle ut nettadresser osv..men går seg nok til ja 🙂 Sjelden jeg er syk på denne måten..men ganske bra igjen nå 🙂 Takk det samme til deg 🙂

    5. Ser deilig ut, beste som funnes. Kaffe og en snurr…ikke på snurr asså…

      Ja, må lissom inn og sjekke hos bloggern etterpå igjen…ingen varsel.

    6. Bollene ser nyyyydelige ut! Ja jeg også er ikke sånn videre glad i det nye kommentar-systemet. Kjedelig at det skal være sånn…… Men men sånn er det nå blitt 🙂 Ha en fin kveld <3

    7. De så himla gode ut,jeg elsker kanelsnurr:))))))
      Mmmmm
      Jeg pleier å svare på kommentarer ,aaner ikke om det blir lest,men svarer som om 🙂

      Pleier selv å gå inn å se om jeg har fått svar på kommentarer jeg skriver hos andre så 😉

    8. Åh, sikle! De så gode ut! 😀 Sitter selv å slafser på en lussekatt så skal absolutt ikke klage, men disse fristet også :))
      Er litt enig med deg ang. det nye kommentarsystemet. Er vel ikke egentlig helt fortrolig med alt annet enda heller, tror det kommer til å ta litt tid å venne seg til det nye utseende og hvordan ting fungerer, men det kommer seg helt sikkert tilslutt. 😀

    9. Ja er litt tungvint..men jeg går gjennom lista en gang til på kvelden..og ser over svar…fra de jeg har skrevet på…Jeg gjorde dette ganske lenge på det gamle systemet også…for skjønte ikke at jeg kunne få svar om det når noen svarte på det jeg skrev…hihihi….Men husker jeg syns det var kjedelig..for lett å glemme å svippe innom igjen…Men så lenge jeg ikke har så lang liste, så går det bra….men håper det blir noe ordning på dette….

      1. Kan fort bli litt mye «jobb» å sjekke..før fikk man jo varsel om svar og da var det enkelt å følge med 🙂 Venner seg til dette også… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg