Bading ! Og hvordan bli kvitt et par kilo..

Som jeg nevnte i et innlegg tidligere i dag,  var vi å bada sammen med yngste sønn i går. HER ser du det innlegget.. Og lurer du på hvorfor jeg har hatt så langt opphold på bloggen kan du se det i linken HER ..https://annebe.blogg.no/me-og-krystallsyken.html

Men altså ..det var deilig å bade i finværet i går..og veldig glad vi fikk det til, siden det ikke er meldt så mye fint vær i uka som kommer..

Det med kiloene er litt “tøys”… Jo jeg har noen kilo ekstra rundt magen som jeg ikke er så glad i..men det ville vært en “hån” mot di som sliter med overvekt om jeg hadde klaget..

Problemet for di som gjerne vil gå ned i vekt er vel ikke å vite hvordan man kan få det til..men å klare å gjennomføre det..

Skriver kort under bildene..

Sønnen “brenner” jo for trening og kosthold..og da blir jo ofte kroppen deretter..

 

Jeg kan jo pga formen min ikke trene slik som før..så da får jeg bare være fornøyd med at jeg har forholdsvis slanke gener..(kunne kanskje stramma opp holdningen litt )

 

Så mitt tips til å få vekk et par kilo er bare å holde noe forran det du ikke er fornøyd med..hehe..

 

Koste oss ved og i vannet.. #kosthold #bading

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Herlige bilder. Det var lurt 🙂 binder mange gange en genser rundt magen jeg. Utenpå buksa altså, hvis det buler litt, hehe. Herlige badebilder fra dere…Klemmer.

    2. Jeg måtte flire litt av tipset til å få bort noen kg 🙂 Fine bilder som det pleier, og du er jo veldig flott. Og det er tydelig at din sønn er flink med kosthold og trening, han er veldig flott. Det såg herlig ut med bading og jordbær. Ønsker deg en fin kveld!

      1. Litt useriøst tips kanskje..hehe.. Men regner med folk vet at man må få i seg færre kalorier og bevege seg mer om en skal gå ned i vekt 😊 Tusen takk..ja han interesserer seg veldig for trening og slikt.. Klem til deg 😘

    3. Det var et kjempesmart tips! Ellers synes jeg ikke det noen grunn til at du skal “holde noe foran”. Når en har gått gravid flere ganger, og er godt opp i 50-årene, så HAR en bare ikke helt flat mage. Jeg har vært gravid tre ganger. Det stakkars mageskinnet har virkelig fått tøyd seg! Så jeg tenker at jeg får være glad til at innvollene holder seg på plass Jeg orker ikke trene så veldig iherdig eller ta “Oppstrammende inngrep”! 😉

      1. Hehe.. Takker, jeg gjør ikke det på badetur..men på bilder føler jeg meg ikke helt komfortabel på bikinibilder.. Men mest på gøy med sko foran <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg