Åsgårdstrand ..og sommerkroppen 2019 !

Ja nå kan jeg tenke meg det var mange som klikka seg inn her..hehe.. trukke det ! Men jeg lar meg ikke stoppe fra å bade eller være på stranda selv om kroppen ikke er som i ungdommen.. At vi helst finner en litt rolig plass har andre grunner..

Da vi var i Åsgårdstrand i går var vi stort sett bare på stranda etter en kaffe på Munch`s kafè..med sol og varme er i allefall jeg (og mannen )stadig uti for en dukkert !

Sommerfjes med rynker..og sand på nesa..

 

Sommerkroppen dekka med noen vanndråper ..(Sommer+kropp =Sommerkropp..uansett tykk eller tynn )

 

Fine badeområder i Åsgårdstrand..mange på plenen her i går..men vi gikk bort til sandstranda..

 

Her liker vi oss best..

#sommer #åsgårdstrand

18 kommentarer
    1. Så fine bilde! 🙂 Tror jeg satt omtrent samme sted på stranda som dere var den sommeren jeg var der:-) Ja, sommerkropp er sommer og kropp:-) Men du er jo veldig fin da:-)

      1. Takk for det 🙂 Så artig da.. Tusen takk, noen kilo for mye rundt magen(etter hva jeg trives med)..men dem skjuler jeg bak noen dråper..hehe..Klem <3

    2. Herlig 😊 kos koselig at du smetter innom med sommer fra Åsgårdstrand, så klart jeg klikka meg inn 😊 Tusen takk 😀

    3. Veldig deilig med litt bading i varmen 🙂 Så fint dere fikk en tur til Åsgårdstrand igjen 🙂 Du ser så fresh ut atte , herlig <3 Klemmer <3

    4. Fin den sommerkroppen der 😃
      Denne som jeg har er en del rundere, men den elsker sol og varme likevel 😃
      Bade har jeg ikke gjort enda. En liten vannskrekk demper den verste badelysten, men det frister i den fantastiske hetebølgen vi er så heldige å ha fått. Endelig ble det sommer.
      Kos deg og nyt sommer og badeliv ❤ Klem ❤

      1. Tusen takk..vi får væra som vi er og kose oss med deilig sommervær ☀️☀️ Du får stå litt uti og sprute vann så får du kjøla deg litt i varmen.. Stor klem og fin sommer videre du også 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg