Årets planting på verandaen

Planta noen Stemorsblomster i ei krukke på verandaen for et par uker siden.. Det er foreløpig det eneste også..er jo kaldt om nettene.. Planter ikke så mye heller etter vi flytte i leilighet.. uten overbygg ..(har markise)..står blomstene utsatt til for både sterk sol og regn..

Men litt mer skal jeg ha..bl.a en Ynde som jeg hadde i fjor..  den blomstra så fint til langt ut på høsten.. men den koster en del så får vente til slutten av mai tenker jeg..

I innlegget her kan du se hvordan regnet ødela en fin blomst jeg kjøpte forrige sommer.. https://annebe.blogg.no/1531427032_jadas.html

Greit nok med en pakning til 39 kr fra matbutikken også.. Den grønne busken har overvintra ute på verandaen..

 

#blomster #planting

10 kommentarer
    1. Det er fint med stemorsblomster. Jeg har noen mindre stemorsblomster, husker ikke hva de heter, som jeg har plantet i et glassfat. Det er jo greit med stemorsblomstene, de klarer seg i litt frost 🙂
      Koselig ha litt i krukker og kar, skape litt stemning utendørs ♥
      Fine dagen videre til deg ♥ Klem ♥

    2. Veldig vakkert….Plante litt og litt etter vær og vind. Koselig med blomster. Kjøper mange blomster på matbutikken jeg. Går helt fint…

      1. Tusen takk 🙂 Man må jo bare se på plantene før man kjøper dem..ser di “stusselige”kjøper man jo ikke samme hvor det er.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg