Antrekksinspirasjon for “gamle”damer..

Selv om jeg har blitt 57 år føler jeg at jeg har en ganske ungdommelig klesstil uten at det blir “krampeungt”.. Før syns jeg damer på min alder var gamle damer, men tidene har forandret seg..

Her er noen bilder fra i vinter. Noen egne og noen tatt på Step In i Hokksund.

Blir ikke så mange antrekksinnlegg på denne tiden av året..men håper dere syns det er gøy med litt inspirasjon fra min (ganske avslappa) stil.

Jeg liker veldig godt å finne inspirasjon i moteblader…men er ikke opptatt av mote , mer det å ha sin egen stil..

Dette er klær jeg trives i og med di “varme leggene” jeg kjøpte rett før jul, blir det litt tøffere på en måte..

 

Men i kulda må en jo ha på jakke også..og da er en slik som denne både varm og litt fin syns jeg..

 

Dette antrekket fra Step In kunne jeg gjerne brukt , men her bare prøver jeg det..

 

Grønt er en  av mine favoritt-farger..og viktig for meg med en genser som ikke klør..

 

Enkelt og tidløst fungerer som regel best ..(i mitt liv i alle fall )

 

Koseplagg har man alltid bruk for .. (Step In )

 

Godt kledd etter badet..

 

Noen fine votter, skjerf, pannebånd osv ..kan forandre litt på utrykket klærne gir.. #mote #stil

 

 

 

20 kommentarer
    1. Mange flotte klær, og jeg likte spesielt den buksa fra Step in på det ene bildet. Selv om jeg sliter veldig med trange klær nå. Tynne tights og sånt går fint, men jeans og sånn, det får jeg helt noia av å ha på for tiden.

      Gamle damer? Tror ikke de finnes lengre. Det er som du sier, at tidene har endret seg, og da er ikke alderen så synlig lenger. Og godt er det 😀

      Evig ung, både du og jeg 😉 ♥

      Klem ♥

      1. Takker 🙂 Liker smale jeans men di må ha god passform 🙂 Sant..skillet på alder er ikke så tydelig nå som før.. Ikke sant det er vi ..hehe.. Klem <3

    2. Du burde virkelig være en inspirasjon for damer på din alder og du virker heller ikke din alder.. Men også derfor, man behøver ikke være eldre enn man er. Du er virkelig et godt forbilde <3 Og du er virkelig vakker. Trekk 10 år fra 🙂 klem fra meg

      1. Det var koselig sagt..tusen takk 🙂 Trekk gjerne i fra litt ja..hehe.. men ser nok i grunnen omtrent så gammel ut som jeg er.. 🙂 Stor klem til deg også <3

    3. Du har veldig fin klesstil! Du kler slike jeans. Jeg likte alle bildene. Fine votter (nederst), fint med hvite jakke med fin passform, tøffe sko på de øverste bilda.. Fin strikkegenser. Nydelig i grønt 🙂
      Fin inspirasjon!
      Men jeg hadde aldri trodd du var den alderen?! Jeg hadde tippa miiinst ti år yngre, du holder deg bra! 🙂

      1. Koselig å høre..takker og bukker 🙂 Moro om noen blir litt inspirert, for jeg liker jo å “være litt modell “.. Bildene har vel godt lys og er litt på avstand..men takker for “skrytet”.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg