Antrekk 60 +

Nå tenker ikke jeg at man må kle seg etter alder, men jeg har tatt bilder av noen antrekk.. og jeg er 60 +… Jeg mener man skal kle seg etter egen smak.. og om det samtidig er noe andre syns passer for alderen er jo det fint..men ikke “påkrevet”..

Hadde et innlegg ang. klær og alder for noen år siden kan_50_bruke_lårkort_(da var jeg bare 50+)..fikk utrolig mye respons og kommentarer på det innlegget..sånn var det på “gamlebloggen”..

Skriver kort under bildene…

 

Sommerlige farger på Gulskogen gård.. Solbrillene er fra Nobascishades..

 

Kjolen her kjøpte jeg på salg på Mango for ca et år siden .. rundt 200kr tror jeg..

 

Litt rocka stil er jo gøy.. i allefall på bilder..hehe..

 

Rosa og grønt sammen skal visst være en fargekombo for denne høsten har jeg lest (..men jeg tok bildet her før jeg leste det altså..) følger i grunnen ikke moten..men kan la meg inspirere..

 

#antrekksblogg #solbriller #minmote #rynker #agelesstyle

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg