Alpelue…tøft eller teit ? (antrekk50+)

Tidligere i år kjøpte jeg meg ei Alpelue, mest sånn for gøy.. Men på en “dårlig hår-dag”..som jeg har mange av..kan det jo være kjekt. Jeg har på meg min litt langte bak på hodet og øra fremme..er nok mer vanlig å ha den litt mer dratt frem i panna, men med mitt korte hår blir da alt håret borte..så jeg syns den var finest på meg på denne måten.

Men altså, alpelue og Norge hører jo ikke helt sammen.Så hva synes du kan man gå med det her også ?Jeg gjør i grunnen som jeg vil uansett, men artig å høre hva folk tenker om det..

Ikke akkurat Paris i bakgrunnen, men Mjøndalen funker til det meste det også…

 

Alpelua er fra #lindex buksa er fra #veromoda, skjorta fra #ginatricot, Jakka fra #cubus

 

 

Veldig hvite bein da..hehe..

 

 

Og her titter litt av magen frem..

 

 

Solbrillene er fra #oakly

 

 

 

 

#mote #antrekk

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg