Ær`e hær`e er party….

Da har mannen og jeg klart å få tatt “et glass” hvitvin før sommeren er helt over.. (mannen fikk jo to flasker fra jobben sin før ferien, så nå var det på tide å åpne ei syns vi… ) Det her er bilder fra i går , så nå er “festen” over for lengst.. Blei i grunnen avslutta ved åtte tida i går, for da gikk vi inn for å se på Norske talenter.. hehe..

Koselig å sitte litt ute på verandaen nå på sensommeren ..og kos med litt vin.. men favoritten er en tekopp til kvelds da..

Skriver som en liten “historie” under bildene..

Festkledd for date med mannen..

 

Det viktigste er jo å få tatt noen bilder (litt på tull altså..for di som ikke skjønner ironi..men litt sant også..hehe..:)..så mens mannen skifta dekk på sykkelen sin pusla jeg litt med danderinga..

 

Etter hvert fikk jeg fylt opp i glasset også.. og fjerna servietten..

 

Fortsatt Norske jordbær..

 

Og der var mannen på plass også..

 

Bare synd jeg blir så rar når jeg drekker.. #lol #vin

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg