Formiddagstur !

I dag var vi en tur i Bragernesåsen (Drammen) på formiddagen.. Da kan man kjøre opp i høyden å bare gå litt rundt på turstiene der oppe..eller sette seg ned å ta en kaffe å se på utsikten..

Skriver litt under bildene..

Skyene forsvant da vi kom til Drammen….

 

På den “faste” plassen vår, med medbrakte boller og kaffe..

 

Ser ut over byen…

 

Gikk forbi Åspaviljongen, der vi kunne ha kjøpt kaffe om vi ikke hadde hatt med selv… 

 

Byen i motlys… 

 

Trær og gammel skog er det mye av der oppe…

 

Straks i bilen igjen #høst #blogg #drammen #foto #friluftsliv

17 kommentarer
    1. Det er fint turvær i dag så dere var sikkert ikke alene der i dag. Tar vel en tur i skogen i kveld med havregrøt og lommelykt slik at jeg kan gå utenom lysløypa. Greit med lysløype men litt ok med bare lommelykt også. Ha en fin dag.

    2. Helge: Ja da skyene forsvant ble det fint 🙂 Møtte flest da vi var på vei til bilen igjen.. Spennende å gå litt i mørket da..og lommelykt lyser opp nok til at en ser hvor en går.. Havregrøt liker jeg godt men aldri hatt det med på tur..kos deg :))

    3. Ser ut som en kjempefin tur, og du ser så sporty og vakker ut 🙂
      Det er kos med sånne turer, enten de er lange eller korte. Og utsikt gir ro i sjelen synes jeg.
      Selv var jeg på en av mine vanlige topper i dag en tur. Og det er jeg veldig glad for, selv om det var en kamp å komme seg opp dit akkurat i dag. Men der oppe skinte solen. Der kunne vi se utover et ganske imponerende tåkehav. Vi så kun fjelltoppene. Alt annet var dekket av tåke. Det var rart og vakkert på samme tid. Og soloppgangen fikk vi med oss. Ro i sjelen, det fikk jeg da 🙂
      Ha en fortsatt nydelig søndag <3 Klem <3

    4. Eva: Fint i høyden der 🙂 Takk for det du <3 ja bare det å være ute og bevege seg litt er bra syns jeg 🙂 Sånn i høyden der en ser utover er det ekstra flott å være .. gir mye det å se flott natur 🙂 Klem og fin kveld til deg også <3

    5. en superfin tur,nydelige bilder ,ja vi skulle egentlig vært på fjellet vi også denne helgen,men noen ganger må en ta et valg og da ble andre ting prioritert for vår del,men jeg kjenner att jeg har lyst på tur igjen snart jeg også :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg