Blogging mot mobbing !

I år som i fjor har bloggeren Ei_heks satt i gang ei utfordring der hun oppfordrer andre til å skrive om /mot mobbing..du kan lese mer om det HER..

Temaet er jo dessverre svært aktuelt, og mobbing er jo aldri greit..

Og ingen vet hva andre oppfatter som mobbing og blir såra av !

Selv ble jeg erta som barn..hvorfor kan du lese om HER.. jeg opplevde det ikke som mobbing for jeg ble nok ikke erta mer enn mange andre, men jeg husker jeg ble veldig lei meg..og hadde jeg vært en mer sårbar person kunne jeg opplevd det som helt forferdelig ..

Når det alltid er en som står utenfor og får gjennomgå er det mobbing av verste sort.

Siden jeg blogger og opplever å få å gi kommentarer på en hyggelig måte ..oppfordrer jeg andre til å ta en tur innom å legge igjen en positiv kommentar hos noen du kanskje ser ikke får så mange tilbakemeldinger..bare slike små ting kan gjøre dagen litt bedre for noen !

#motmobbing #blogg 

 

 

 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg