Nye briller og korte svar på kommentarer..

Har hatt brillene et par uker nå da og “vist dem frem” på Instagram..men viktig å holde mine blogglesere oppdatert på alt jeg skaffer meg også..hehe.. Tuller om noen ikke forsto det..

Di forrige lesebrillene mine som jeg hadde hatt i tre år likte jeg fargen bedre på (blanda svart og turkis)..men fasongen på di her er omtrent den samme..og det er sånn fasong jeg liker best..

Ser liksom litt streng ut med hel-svarte..men jeg ER grei da..hehe..

Så var det svar på kommentarene til gårsdagens innlegg. Jeg svarte bare med et hjerte eller to, for å vise at kommentarene var lest ! Liker å svare skikkelig, men mista all energi etter jeg hadde lagt ut innlegget i går.. og når jeg nå la ut nye innlegg ble det litt mye skriving på en gang… 

Skikkelig nærbilde, så dere ikke skal være i tvil om at jeg har rynker… Bildet er tatt den dagen det snødde litt her.. #blogg #høst

 

36 kommentarer
    1. Fine briller, og du kler dem 🙂
      Greit med korte svar. Kan bli slitsomt å både svare, blogge og kommentere. Noen dager velger jeg kun en av delene 😉
      Rynker? I så fall har jeg mere skrukker 🙂 Fin er du!. <3

    2. Gratulerer med nye briller. Nå ser du godt og kanskje mye mere enn før. Ellers kan man si mye med korte svar bare man velger de rette ordene. Ha en fin kveld.

    3. Uten å være syk på noen måte kjenner jeg at det blir for mye for meg også innimellom. Bloggingen er krevende hvis man skal følge op alt. Jeg orker ikke både skrive innlegg, svare på kommentarer OG kommenterer og lese hos andre. Jeg MÅ velge litt.. Fin du var med briller 🙂 Klemmer <3

    4. frodith: Ja man må prioritere litt innimellom 🙂 Jeg har mye tid , men skriving på pc er slitsomt om det blir mye på en gang.. 🙂 Takker 🙂 Klem <3

    5. Helge: Takker så mye 🙂 Ja di forrige var blitt ripete på glasset og da er di ikke så bra lenger.. 🙂 Det er sant.. kort og greit kan være bra 🙂 Takk det samme til deg :))

    6. Gratulerer med nye briller. Synes du er flott jeg! Skjønner godt det der med å kommentere kort. Jeg sliter jeg også, både med å svare og kommentere på det jeg har lest. Men sånn må det visst bare være. Prøver så godt jeg kan! 😉

    7. Marit: Takker så mye <3 Det er hyggelig å kommentere og svare på kommentarer ..men skal man orke å lage innlegg også må man prioritere litt 🙂 Fin kveld videre <3

    8. Kjempe fint bilde av deg! Du ser alltid så glad og smilende ut! Så om brillene er litt strenge..så gjør det ikke noe..Jeg må også lage korte svar mange ganger….Håper og tror ikke folk tenker på det..Ha en god kveld!

    9. Toini: Takker så mye 🙂 Ikke alltid like glad..men smiler stort sett alikevell 🙂 Hehe ..bra du ikke ble skremt av “strenge annebe”… 🙂 Nei folk skjønner nok at en ikke både kan lage innlegg ,kommentere og svare på kommentarer hele tiden 🙂 Takk fin kveld til deg også <3

    10. Fine briller og fargerik jakke! Å svare på kommentarer er jo ikke noe man “må” gjøre støtt. Jeg gjør det stort sett, men ikke alltid! Det tar mye tid å svare på alt hvis man får mange! 🙂

    11. karidansen: Takker for det 🙂 Nei man må ikke, men er litt hyggelig …så man får gjøre litt både og, noen ganger kort..andre ganger mer utfyllende ..:)

    12. solliv: Takker for det 🙂 Ja sånn er det, men svarer jeg sånn litt etter hvert går det greit..Men ligger jeg litt etter og skal lage nytt innlegg og svare på en gang blir det i meste laget..men liker å svare litt skikkelig :)) Klem <3

    13. Fullt og helt lov å tenke på det beste for en sjøl, der burde vi alle bli litt flinkere til. Tror nok det skal mere til enn et par briller for at du skal bli sånn ordentlig streng 🙂 Men det er jo lov å prøve seg 😛 😀

    14. dedicat: Enig i det, man må først å fremst orke å lage innlegg…men liker jo også kontakten med kommentering rundt om 🙂 Hehe..godt å høre det da… 🙂

    15. Du var ikke bare “helt grei”, jeg synes at du og brillene passet helt utmerket sammen.
      Mht korte kommentarer, så er jeg av den formening at en kort kommentar er bedre enn ingen kommentar, det er ofte slik at det er omtanken og at en bryr seg som teller. Og det kan sies mye med få ord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg