Ikke akkurat skogens ro , men fint for det !

Nevnte jo i forrige innlegg HER at jeg skulle kjøre opp til Åsendammen i Mjøndalen i dag og ta litt bilder ! Det er i nærområdet der vi bodde før så man kan jo møte på ett og annet menneske der..det var jeg forberedt på..

Men rett foran meg bort til vannet kjørte en bil med et “lass” med kanoer..og like etter kom det som kunne snuble å gå av skoleelever i Nedre eiker, virka det som..hehe..

Hadde jo tenkt å ta bilder av vannet, men siden det ble fylt av kanopadlere ble det heller litt andre bilder denne gangen..

Skriver litt under bildene..

Et bilde av vannet med kanoer må jeg jo ha med..

 

Fargerike detaljer var det masse av..

 

Måtte jo ha litt påfyll også..

 

Så ikke elg eller rådyr, men mange hester i området..

 

Dette er vel bær på Liljekonvall…eller ? 

 

Et gammelt hus. I en bakke rett ved husker jeg mye trening på “skigange” da jeg var barn/ungdom..

 

Høst med robust bakgrunn..

 

#mjøndalen #friluftsliv #nedreeiker #høst #foto

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg