Annebe alene i “kunstens verden “..

Kunne bare skrevet at jeg hadde vært en tur på Hennie Onstad Kunstsenter.. men kunstens verden hørtes litt mer ut som Alice i eventyrland liksom..hehe..

Jeg bestemte meg i går da det hadde gått bra med tilleggsundersøkelsen jeg var på HER.. at jeg skulle finne på noe i dag som jeg ikke pleier å gjøre..

Siden været ikke var topp og jeg ikke orka reise langt, fant jeg ut at det er minst 30 år siden jeg hadde sett en utstilling på “Hennie Onstad”..

Mer om stedet kan du leser HER..

Tar med noen bilder av kunsten, men den gjør seg best “live”..så blir mer litt blanding av bilder fra “min dag” der..var bare et par timer da….men syns det var en fin opplevelse.

Kommer nok et par innlegg til, var flere utstillinger der.

Skriver kort under bildene..

Viktigst av alt en selfie ..

 

 

Ved inngangspartiet..

 

Starta selvsagt med en kaffe..

 

Så laget jeg litt kunst av vannglasset..

 

Litt kunst på do..

 

Mer meg…

 

Byste av Jacob Weidemann..

 

Noen bilder av JW..

 

Og et til…

 

Ego i regnet…

 

Fine omgivelser der også.. #hennieonstadkunstsenter #kunst

36 kommentarer

Siste innlegg