Oslotur !

Siden været var så fint her i dag ville vi finne på litt, så vi fikk vært ute en tur ! Valget falt på å ta en tur til Oslo..Parkerte ved Frognerparken gikk ned Bogstadveien og nedom slottet og opp mot Frogner igjen den andre veien.. ikke så lange runda , men koselig å se litt annet enn det en gjør i det daglige..

Ganske rolig på en Søndag, men mer folk enn i Drammen er det jo.. Blei en kaffe på vei ned og en på tilbaketuren..

I solveggen oppe ved Frognerparken..

 

Slottet…om noen lurte.. 

 

Noen motiver på vår vei..

 

Litt mer kaffe.. 

 

#oslo #byliv

26 kommentarer
    1. Har du vært HER og kost deg du da, mens jeg har vært UTAFOR byen 🙂 Neste gang må du si fra om du kommer, fint å kunne møte deg HER i byen også 🙂 Ser ut som dere koset dere veldig 🙂 Klemmer <3

    2. Det var jo lurt…og gå litt unna oslo gryta også..Det har jeg lyst å gjøre en gang også….dere er så flinke å finne på sånt….Flotte bilder!

    3. Ser ut som en koselig bytur, også så mange fine bilder, OG heldige med været 😀 Det skal ikke mer til for at dagen skal føles god <3

    4. En tur til Oslo kan vært smart.Har tenkt på det lenge men det må liksom planlegges. Skal man stresse på asfalt fra cafe til pub i sentrum eller skal man ta en tur til Songsvann og vandre i skogen? Det er mange ting man kan finne på i Oslo.Sto tidlig opp i dag, klokka 0830 var jeg på Spiralen, Var der tidlig der og det var godt. På veien ned så jeg et ekorn. I ettermiddag dro jeg til Andorsrud i Skoger. Gikk ca 8 km og det var deilig. Var hjemme for 1 time siden og er trøtt nå. Ha en fin kveld.

    5. Koselig med Oslo-tur. Jeg kjente igjen slottet FØR jeg leste “Løsningen”. altså! Den kassebilen ser ut til å være av eldre modell. Sånne som tøffet rundt da jeg var tenåring på 70-tallet! 🙂

    6. Helge: Ja det er mye å se der, og ikke så langt fra oss.. Sognsvann er nok fint..men på en søndag er det ganske rolig i utkanten av sentrum også 🙂 Da har du hatt en aktiv dag..flott på Spiralen 🙂 Koselig å se ekorn eller andre smådyr 🙂 Da sover du nok godt i natt.. Ha en fin kommende uke 🙂

    7. Toini: Vi gikk veldig ofte tur i Oslo før…flere ganger i mnd..stort sett på søndager..og litt i utkanten av sentrum :)) Veldig koselig <3 Takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg