En liten fototur til Portåsen !

Da mannen skulle på en kjøretur med motorsykkelen i ettermiddag (jeg kunne selvsagt blitt med om jeg ville ) kjørte jeg opp til Portåsen for å ta litt bilder .

Portåsen er jo så nær oss , og det er fint å ha et slikt sted i nærheten hvor en kan ta bilder eller bare rusle litt rundt .

Ofte er det konserter og slikt der…men jeg liker best å ta en tur når det ikke skjer noe der jeg da !

Legger ut litt mer detaljbilder i neste innlegg tenker jeg.

Ønsker alle en fin kveld i samme slengen..

 

Her ser man ned på gården ..fra blomsterbedet..

 

Og bortover tunet i motsol..

 

Portåsen..

 

Solsikke i høstsol..

 

Noen hadde plukka epler i nærheten så det ut til..

 

Og der suste en hest forbi bilen min… #foto #portåsen

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg