Bilder etter regnet..

Det har vært litt stille fra meg på bloggen noen dager nå..innimellom må jeg bare ta det helt med ro med pc skriving som mange av dere vet. Men litt småtteri har jeg pusla med i løpet av uka sånn i det virkelige livet..

Ikke så mye men, gynekolog i går, vaska vinduer i dag..tok en kaffe på en hyggelig kafè på mandag (og i “samme slengen” tok di noen bilder av meg med klær di selger )..og på tirsdag da det hadde regna på formiddagen gikk jeg en tur i grøftekanten her vi bor med makrolinsa mi etter middagen.

Og her kommer noen av di bildene..

Den her sto i en skråning, men er vel en hageblomst (Valmue?) ..så har vel spredd seg fra en hage i nabolaget kanskje.. 

 

Jeg likte så godt di litt “vimsete” blomsterbladene..

 

En som har “skåler” med vann på kronbladene..

 

Ikke så god på dråpespeilinger som Toini, men ser da litt farger inne i dråpen her..

 

#foto #blomster

 

..

24 kommentarer

Siste innlegg