Dagen i dag..søndag altså..

Vi er bedt i bryllup i slutten av september , så i dag bestemte vi oss for å kjøre å se hvor kirken ligger, så det ikke blir feilkjøring og stress på dagen for bryllupet.

Vi fant kirka som ser høytidelig og flott ut..uten å rote noe særlig med kjøringa.

Og sidene det var sol tok vi selvsagt med badetøyet, så på hjemveien kjørte vi bortom og tok en dukkert på Huk som ligger på Bygdøy !

(Skriver nok litt om bryllupet i ettertid tenker jeg )

Litt tekst under bildene..

Klemetsrud kirke..

 

I det vi kjører inn på Bygdøy ligger en koselig kafè ,så da ble det en liten stopp der før badinga..

 

På denne tida er det fint på Huk, som i ferietider er litt overfylt med folk..

 

Idyll ved sjøen…

 

Siden det ble badebilder på fredag..blir det bare et der vi ligger å slapper av noen minutter etter badet i dag… #huk #bygdøy

 

 

 

 

36 kommentarer
    1. Fint at dere forbereder dere. Jeg har selv kjørt til feil kirke når det gjelder bryllup, så jeg vet hvordan det er hehe
      Ja jeg tror dere to er hakka spenna gærne jeg haha
      Det slo deg kanskje ikke HVORFOR det er så lite folk på Huk denne tiden. Trodde du at de var i Kirka? Ja ettersom det er søndag hehe
      Nei jeg vet hvorfor jeg! Jo det er jo på grunn av at det er høst NÅ! Og når det er høst så er badesesongen ferdig. Jeg så til og med at badenymfen der borti Kråkerøy har skjønt at badesesongen er over for i år. Nemlig!
      Men i dag har det vært veldig varmt her, så nesten så jeg la meg ned å solte meg. Men jeg vet at det er høst så jeg valgte å ha klær på da jeg satt ute 🙂
      Fine bilder og et fint innlegg, selv om dere bader på denne årstiden 🙂
      Ha en fortsatt fin søndag <3

    2. Det er akkurat sånn jeg gjør, hvis jeg skal et sted jeg ikke er så kjent… Jeg liker å vite hvor jeg skal kjøre, og hvor jeg kan parkere bilen mens jeg er der. Jeg har faktisk vært i Klemetsrud kirke en gang, også i bryllup til en kollega. På HUK derimot har jeg aldri hvert, ettersom det er der nudistene pleier å bade. Var kanskje ingen av dem der i dag ;o))

    3. Kjekt å finne frem først ja…..ikke surre med når dagen er der. Blåste litt her i dag, så valgte ikke bad i dag jeg….men bra dere kosa dere.

    4. Ser ut som du har kost deg. Fint med en tur, uansett hva den skal inneholde 🙂 Og dere slipper jo stresse den dagen det SKJER da 🙂 Jeg bader sjelden til og med på sommeren, så jeg bader IKKE nå 😀 Klemmer <3

    5. Så lurt å sjekke før selve bryllupet:) jeg har faktisk dratt til feil kirke engang,da vi skulle i bryllup i Lofoten,haha…ikke akkurat små forhold der,laange avstander,men rakk nå å se paret bli gift,hehe…
      Koselig med en sånn søndagstur,bading og greier :))

    6. Kjekt å finne ut hvor man skal på forhånd i tilfelle GPS-en ikke virker når dagen er der. Det var en pen kirke – blir sikkert en fin dag for dere når den kommer. Ha en fin kveld.

    7. fruensvilje.blogg .no: Ja syns det er bedre enn stress den dagen.. :)) Er sommerlig og deilig her nå..men ikke den varmen som var i sommer da :))

    8. frodith: Fin dag..etter ei uke som ikke har vært så god :)) Greit å kunne veien den dagen bryllupet er.. Vi har jo alltid hatt litt “dilla” på bading 🙂 Klem <3

    9. Vera Lynn: Veldig lurt ja :)) Hyggelig at du har vært i den kirken også da.. Er nudister der..men di er mest på en “egen” odde..

    10. poesimylife: Uff ja, har ikke lyst å komme for sent eller kjøre feil..men nå vet vi hvor det er :)) Hehe..morsomme deg..så lenge sola varmer frister badelivet :)) Takk og fin kommende uke <3

    11. maiken: Ja deilige dager med sol nå :)) Blir koselig det ..:) Kommer nok et bilde eller to..men jeg er slik at jeg heller pynter meg for lite enn for mye.. og gjerne bruker noe jeg har :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg