Dagens antrekk ! (antrekk 50+)

Eller dagens krakk om du vil ..hehe.. Det var jo så mange krakker rundt i Asker og jeg måtte prøve (nesten ) alle.. Men altså i dag hadde jeg på meg et “lett blada antrekk ” bukse med militært preg og blomster, topp med blonde og litt røff jakke med gulldetaljer..

Jeg syns det kan være fint å blande litt , selv om jeg stort sett bruker mer “rolige” klær til vanlig..i dag ble det denne toppen rett og slett fordi jeg ikke orka å stryke noen av t-skjortene mine..hehe..

Toppen og jakka har jeg hatt i mange år, buksa kjøpte jeg med 70% i våres.. 

Og rumpetaske har jeg brukt i årevis , lenge før det plutselig har blitt “in” igjen..

Her kommer noen av dagens bilder..blei ganske mange, men må jo ha med litt ulike omgivelser også..hehe..

 

Topp #match Bukse #shift Jakke #kappahl

 

Fortsatt går det an å gå i åpne sko..

 

Ser litt “betutta”ut..men her syns fargen på buksa best..

 

Følte meg plutselig lita..hehe..

Fin dør…

Enda en krakk..

Og der ble jeg plutselig lita igjen.. #asker #mote #stil #antrekk 

30 kommentarer

Siste innlegg