Gårsdagen, teksten i avisa..og ny tv , større en leiligheten..

I går og fredag hadde jeg to sånne dager med sterk svimmelhet, i dag føles det normalt igjen . Men jeg fikk vært med å “godkjent” tv`n mannen hadde fått et tilbud på i går..

Har skullet ha ny og større tv en stund, men jeg “hater” å gå i slike butikker å bestemme meg for hva vi skal velge..er for mange valg rett og slett..

Skriver litt under bildene..

I går ble det plutselig både regn og torden..og samtidig skinte sola..så da ble det et fint lys på blomsten på verandaen syns jeg..

 

Noen savna å kunne lese teksten fra jeg var i avisa på fredag, så her er den..HER skrev jeg om det ..

 

Når gutta har et ord med i laget blir det stor tv og lydanlegg..blei veldig fornøyd jeg også da..Må si opplevelsen av gårsdagen Stjernekamp fikk det “lille ekstra”.. #tv #blogg

40 kommentarer

Siste innlegg