Over brua..

Vi har jo elva og gamle brua rett bak her vi bor ! I går da mannen dro på trening gikk jeg over til andre siden for å se om jeg fikk tatt noen bilder av svanene som holder til der..

Men di var litt late og fredfulle så ikke så spennende å ta bilder av dem..men sammen med litt andre motiver fikk jeg da knipsa noen bilder ..

Skriver litt under bildene..(..hører gjerne om det var et av bildene du likte ekstra godt..)

Når jeg går over gangbrua ser jeg mot di nye leilighetene som ligger fint langs elva i Krokstadelva..

 

Her ser jeg over mot Mjøndalen..skimter toppen av bygget der vi bor..litt til venstre i bildet….og det røde huset er tannlegen jeg går hos.. 

 

En som tror jeg har med mat, men det har jeg ikke..

 

Svane i mot-sol..

 

Farger og strå langs elva..

Nesten som et maleri..

 

Endene var på jakt etter mat blant vannliljene..

 

#mjøndalen #krokstadelva

30 kommentarer

Siste innlegg