Påfugl i farta..

Disse bildene tok jeg på Gulskogen gård for et par uker siden. Alltid moro å ta en tur innom der å ta noen bilder av påfuglene.. Har tatt bedre bilder før, denne gangen holdt di fleste seg i skyggen eller oppe i trærne.

De er jo flotte når di bruser med fjøra , men da er di i forsvar har jeg hørt..så de har det nok best når de rusler rundt med “halen” på slep.

Legger ved noen bilder jeg knipsa selv om di ikke ble sååååå fine..

Skriver litt under bildene..

Sjekker utsikten..

Ikke lov til å røyke..da har jeg ikke noe her å gjøre..hehe..

Så da hopper jeg ned til di andre igjen..

Føler meg litt “forfulgt” av fotografen.. 

Nå ser jeg vel skremmende ut.. ?

Gjemmer meg litt ekstra.. 

Fine omgivelser..

Oppe i trærne er det svalt og deilig..

#påfugl

Mye historie i huset og hagen her..

Den litt mer anonyme  hunnen ..men fin den også… #gulskogengård 

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg