Så var det di vakre rosa trærne da..

I Drammen er det et par slike rosa kirsebærtrær (tror jeg di heter) på Strømsø torg..og da ble det noen bilder da vi var å handla i går..

Nå vet jeg mange her på bloggen liker bilder av blomster og blomstring..men til di som ikke er såååå glad i slike bilder… det er bare å grue seg..snart blomstrer syrinene også..hehe…

Hører gjerne hvilket av bildene du likte best om du måtte velge ett..

Med rennende fontene og blå himmel blir det jo en fin bakgrunn også…

Lett og luftig..

En av byens mange duer..

Tett i tett…

#drammen #elvebyen #kirsebærtre #blomstring #foto

24 kommentarer
    1. Nydelige!! De blomstene på det treet var mye finere en de rosa jeg fant..dine hadde doble kronblader…helt nydelig!! Man blir vel aldri lei av blomsterbilder! De er jo aldri like! Jeg likte det siste bildet aller beste….men alle hadde noe ved seg….ha en god kveld!

    2. Veldig vanskelig å velge ett her altså 🙂 Kanskje det nest siste 🙂 Men ikke sikker 😀 Fine alle sammen. Og jeg bryr meg ikke om blomster egentlig, men jeg liker FOTO 🙂 Klemmer <3

    3. De som ikke liker å se blomsterbilder får bare scrolle forbi 😉 Jeg synes det er vakkert, og er selv veldig glad i blomster. Disse her var nydelige, og å velge ett favorittbilde er sannelig ikke lett. Men det øverste, med fontenen synes jeg var flott…det ble så fine kontraster i form og farge 🙂
      Her blomstrer det rundt i hagen min også nå, og jeg nyter <3
      Og jeg gleder meg til syrinene....jeg plantet det i fjor, og håper de kommer fint her i år 🙂
      Ha en fin kveld <3 Klem <3

    4. Om jeg skulle velge ett, så hadde jeg valgt det øverste. Enig med Eva i at det er fine kontraster i form og farge! Da jeg leste overskrifta til innlegget, trodde jeg at du hadde lakkert tåneglene, for jeg så ikke r’en med det samme! 😉

    5. Jeg elsker kirsebærtrær i blomst! Her var det flotte bilder, og jeg synes de to siste var flotte. Jeg håper å få meg en bytur til uken for å se på trærne i sentrum 🙂

    6. karidansen: Takk for fin tilbakemelding :)) De tåneglene er ikke mye vakre..men skal snart få et lag med neglelakk så blir de litt finere i alle fall <3

    7. Eva: Enig i det :)) Jeg elsker blomster..og å ta bilder..så da blir det mange bilder da :)) Takk for tilbakemelding ang bilder.. :)) Kos med blomster i hagen eller på verandaen :)) Syriner er litt nostalgisk syns jeg :)) Stor klem til deg også <3

    8. frodith: Så hyggelig du liker bildene og takk for tilbakemelding.. jeg liker bilder av (nesten) alt mulig..og jeg elsker jo blomster også jeg da.. :)) Klem <3

    9. Toini: Tuuuuusen takk :)) Finnes kanskje både enkle og doble ja.. JEG blir ikke lei i alle fall ..:)) Takker for tilbakemelding..artig å vite litt hva andre liker av motiver og bilder :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg