Snø og blomster på “gamle trakter”..

Ja traktene er kanskje ikke så gamle siden vi fortsatt bor i Mjøndalen. Men i går var jeg en tur oppe i Åsen der vi bodde før vi flytta ned i sentrum . Kjørte først forbi huset vårt for første gang siden vi flytta for et år siden..og det var litt rart for vi bygde jo huset og bodde der i ca 34 år ..

Så kjørte jeg opp til Åsendammen som var et sted jeg pleide å gå tur opp til eller rundt da vi bodde der oppe.

Jammen var det mye mer snø oppe i høyden enn nede på flata..

Men noe blomster var også dukket opp, faktisk så jeg både Hestehov, Blåveis og Hvitveis..

Skriver litt under bildene..

Runda tar ikke mer enn 10minutter , men uansett fint å sette seg ned å nyte finværet ..

Som dere ser fortsatt mye snø …

Ligger en stall med mange hester der oppe også..

Blåveisen har jeg jo funnet tidligere i år også, men et bilde til skader vel ingen håper jeg..hehe..

Første Hvitveisen jeg har sett i år, var noen der men ikke nok til at jeg ville begynne å plukke dem..

Hestehoven har jeg sett i grøftekanten når jeg har kjørt bil..men disse er di første jeg fikk tatt bilde av i år… #blomster #stallmyra #mjøndalen

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg