Nede ved elva ! (antrekk 50 +)

Som jeg fortalte her om dagen tok jeg noen antrekksbilder ved elva i Hokksund HER kan du se det innlegget hvor jeg skrev om det..og her kommer noen av bildene jeg tok.

Alle klærne er fra Step in i Hokksund, men hvilke merker det er vet jeg ikke for jeg skulle bare ta litt antrekksbilder for di jeg syns det er gøy og håper noen blir litt inspirert til å finne frem det di har av vårklær i skapet..og kanskje kjøpe litt nytt ,eller bruke det man har på litt nye måter.

Mye sol og selvutløser gir ikke di beste bildene, men jeg koste meg i alle fall med “poseringer” i finværet..hehe..

Skriver litt under bildene (ikke sponsa )

Det skjørtet her likte jeg veldig godt, min stil liksom..

Et skjerf kan man jo ha i halsen eller bruke som et slags belte i livet…

Litt fargerikt er fint mot sommeren..men denne kjolen ser litt blass ut på bildet her pga. sterk sol..men det er en nydelig rødfarge på den..

Dette er også slik jeg kan like å gå kledd …

Dette var veldig behagelig å ha på..kan være kjole , men for meg som har såååå lange bein blir den litt kort og da er det fint med ei smal bukse under..

#mote #stepin

24 kommentarer

Siste innlegg