Et bra kjøp … (antrekk 50+)

Nevnte i ett av innlegga i går fra turen til Åsgårdstrand at jeg skulle lage et innlegg på den lange jakka jeg hadde på meg på noen av bildene. Kjøpte den på Lindex for et par uker siden… (ikke sponsa) 

Trengte den vel strengt tatt ikke, men moro med litt nytt og jeg er veldig glad i den litt sporty stilen med hette på ytterjakker..

Skriver litt under bildene, som er tatt i Åsgårdstrand…

Liker godt denne militærgrønne fargen, hette , at den er så romslig at det er plass til ei ola-jakke under og at det er stikklommer til å ha henda i…

I avslappa stil både jakka og jeg…og skygge av fotografen var jo litt kult syns jeg..

Man kan til og med slenge seg litt rundt med den om man føler for det… 

Og selv om det er sol og finvær er det ikke alltid like varmt her i Norge, så godt å ha noe som holder vinden ute når det trengs…

 

Buksa med detaljer i siden er kjøpt på en Floyd butikk..og skoa som jeg har hatt et par år er fra Asics  #Lindex #Åsgårdstrand 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Deilig når man finner sånne fine plagg man liker 🙂 Jeg har mye som jeg gleder meg til å bruke nå, masse kjoler vel og merke 😀 Fin den jakken din da, jeg liker fargen, har litt sånne farger på noe selv 🙂 Klemmer og fin kveld <3

    2. frodith: Takk, ja denne blir nok ikke hengende i skapet.. :)) Ja du har vel kjøpt et par nye i våres også.som du skulle bestille :)) Alltid likt den fargen.. er liksom litt “ujålete” :)) Klem <3

    3. DEN jakken likte jeg også veldig godt! Elsker jo grønt..og stor og litt ledig..Jeg kjøpte meg grønn bukse og jakke på ullared…ble veldig fornøyd med den fargen…og det går jo til så mye….Flotte bilder av deg! ha en god kveld!

    4. Toini: Så bra, ja sånne jakker kan en liksom bruke til det meste :)) Alltid mor med litt nytt ..i sær slike klær en kan bruke til hverdags :)) Tusen takk :)) Samme til deg <3

    5. Therese Bråthen: Takk ja jeg er fornøyd med det ..litt ekstra fint med litt pynt noen ganger selv om jeg mest bruker det som er helt enkelt :))

    6. Jeg liker Lindex og kjøper klær derfra fra tid til annen. Særlig buksene passer min kropp. Flott og sporty som alltid er du i antrekkene dine. Synd at ikke vi småbloggere også kunnet blitt sponset litt. Det hadde vært noe det.
      Klem fra Ingrid på https://ingridtunheim.no

    7. Superfin jakke og dame i lekne bilder her! Jeg har nesten likedan, men den er marineblå. Grønt er toppers ja. Ellers også flott dongeribukse med detaljer. Du ser sprek ut her! Klem <3

    8. Ingrid: Ja di har mye bra der..og noe ikke fullt så bra..:)) Takker så mye..ja de selger jo sikkert masse når vi viser det frem..så jammen skulle vi blitt sponsa..hehe.. (best å slippe syns jeg..for da kjenner jeg ikke på noe press ) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg