Smakte jammen bra det her også…

I går var det jo skikkelig påskemiddag med oppdekking og greier for mannen og meg, HER kan du se det…om du lurer på hva vi spiste da..hehe..

Men for det meste blir det mat i all enkelhet, som i dag da vi kom hjem etter å ha vært en tur på Bygdøy (kommer bilder senere). Det var igjen litt tilbehør fra i går som mannen tok ved siden av en boks tunfisk..

Og jeg lagde meg et skikkelig godt ostesmørbrød..

Og oppdekkingen var en papirserviett…. #matprat #påske

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg spiste toast i går jeg, siden jeg var hjemme aleine 😛 he he.. Dette ostesmørbrødet så likevel mye bedre ut enn toasten min 😛

    2. ingerslilleverden.blogg.no: Enkelt og godt ja..hehe.. )) Best å ikke bruke for mye tid på matlaging..men kose seg :)) Takk det samme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg