Det skulle ha blitt et antrekksinnlegg..

Har jo ikke blitt så mye av det i vinter, den beste fotoplassen er jo ute på verandaen.. Men i går skulle jeg altså se om jeg kunne lage et lite antrekksinnlegg igjen, og på en måte ble det jo det også..for jeg har jo på meg klær..

Men sola skinte inn og med persienner nede ble det ikke de beste forholda for bilder..og da mista jeg fort inspirasjon til å fortsette..så da ble det et litt annerledes antrekksinnlegg denne gangen..håper du syns det er litt “morsomt” i alle fall..

Blits og sol i fjeset jevner faktisk ut noen rynker…

Genser fra Cubus og skjørt fra KappAhl..

Er jo glad for å se sola, men den gjør seg best ute…

Både lys og mørk denim er jo “in” til våren og gjerne sammen.. Skjorta er fra Ginatricot ..

#mote #antrekk 

 

32 kommentarer

Siste innlegg