MIN MAMMA !

Nå er det over et år siden mamma døde, så morsdager blir ikke som de en gang var. Men jeg er så heldig at jeg har mye fint å tenke tilbake på både om mamma og pappa..

Her er et bilde av mamma fra dagen hun gifta seg med pappa, jeg tror hun var 18 år og pappa fem år eldre…de holdt sammen til pappa døde da han var 70 år.

Jeg vet jo en del om livet deres, men skulle ønske jeg hadde en slik bok som jeg fikk av yngste sønn til jul …der jeg skriver litt om livet mitt frem til nå..og så får han den tilbake . Må jo være litt kortfatta små opplysninger da…men det er jo jeg god til..hehe..

Og som dere ser på bildet under her driver mannen av å baker boller til gutta kommer innom her etterpå..Ha en fin dag alle sammen, mammaer og alle andre.

#mamma #morsdag #baking #boller 

 

24 kommentarer
    1. Gratulerer med morsdagen kjære du <3 Dette var et veldig fint innlegg. Nydelige mammaen din på bryllupsdagen sin <3
      Den boken var fin. Jeg har en lignende, men mer generell...jeg har visst aldri fylt inn noe i den.
      Bollebaking blir det ikke mye av her i gården, men jammen fristet det når jeg så det bildet ditt her 😉
      Veldig koselig <3
      Ha en kjempefin dag i dag, og kos deg masse <3 Klemmer fra meg <3

    2. Eva: Takk det samme :)) Fin mamma ja <3 Jeg fyller litt og litt i boken..håper jo ikke det haster..hehe..
      Heldig med at mannen er flink å bake jeg da :)) Fin dag videre til deg også :)) Klem <3

    3. En smart julegave du fikk! For jammen kan det dukke opp mange spørsmål vi gjerne skulle hatt svar på, og da kan det jo være for seint å spørre… Jeg har kjøpt blomster som jeg skal ha med hjem til min mamma i dag. Men først nå så har jeg også bakt boller her for to av ungene kommer pæ besøk. Sistemann er på ferie i Vietnam, og mannen reiste til USA for en jobbene der tidlig i morges. Så her blir den kommende uken veldig stille. Nyt søndagen 🙂

    4. margarites: Ja man hører litt gjennom livet men ikke alt som fester seg.. Hyggelig med blomster til moren din… savner min ..<3
      Du får finne på noe hyggelig for deg selv når mannen er borte da.. Kos deg med boller og besøk <3

    5. Gratulerer med morsdagen Anne og det var et fint innlegg med din mamma som virkelig var en vakker dame. Skjønner godt at det er et stort savn og miste sine nærmeste. Så det er godt en ikke vet bestandig hva som skjer neste dag…er selv heldig og ha mine foreldre enda og mamma er 76 og pappa blir 80 år og han er fortsatt frisk og rask,ja bedre form en det jeg er. Så skal gjøre litt stas på dem i dag med boller og kake. Det var en fin gave du fikk til jul og den blir nok artig og skrive inn litt i ny og ne. Ønsker deg en riktig fin dag og kos dere med gutta og nybakte boller.-)) God klem fra Marianne:-))

    6. Den boka var jo kjempe lur…ja når foreldrene ikke er mer..så er det mye man lurer på…Mamman min skrev litt dagbok fra vi bodde i afrika, og det har vi hatt glede av.. kunne lese litt om hvordan hun hadde det der…med oss små barn med på lasset…Så heldig du er som har egen baker…hihihi..kos deg! ha en god dag!

    7. Toini: Ja det er fint å ha litt nedskrevet..man tenker ikke så mye på det når man er ung..men med åra lurer man på mye :)) Ja fra Afrika er det nok artig å ha noen opplysninger om hvordan det var .. :)) Ikke sant..men blir mest brød og rundstykker da :)) Takk det samme <3

    8. Hobbystua: Takk , gratulerer til deg også 🙂 Ja mamma var en fin mamma på alle måter <3 Ja man må ta vare på dem mens de er her og jeg var mye sammen med mamma og pappa da de levde :)) Håper dere koste dere med boller og kake :)) Vi hadde det hyggelig 🙂 Klem <3

    9. Gratulerer med morsdagen <3 så koselig at gutta kommer innom på boller :)) jeg er glad det var mammahelg så jeg har jenta mi hos meg idag.
      Så nydelig din mor var på bryllupsdagen <3 også DEN flotte brudebuketten da<3 tenker du savner henne hele tiden men ekstra på en dag som denne<3 stooor klem

    10. wenchepia: Takker 🙂 Det var hyggelig ja :)) Det skjønner jeg godt..
      Ja mamma var vakker og fin på alle måter.. savnet er der ja..men gode minner også heldigvis :)) Takk og klem til deg <3

    11. For ei koselig bok – det er så lurt å få skrevet ting ned…… Jeg savner også mamma mi veldig – blir lissom ikke den samme dagen uten henne! Klemmer <3

    12. Fine mammaen din <3
      Kjøpte den boken til mamma i fjor jeg og 🙂 Men jeg savnet en slik for pappaer også jeg ;o Var kun farmor/bestemor og mamma som jeg fant og det var litt synd. Men denne er jo veldig fin, hvertfall for oss som skal lese den etterpå <3 Kos dere med boller sammen med gutta og ha en fortsatt fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg