På kafè..

Ikke i dag men på fredag tok jeg “frokosten” på Kamille som ligger rett borti gata her.. Jeg har jo fortalt om dette stedet før, og hvorfor jeg syns det er ekstra koselig å ta en tur dit er fordi da vi var nygifte bodde vi i leilighet i andre etasje der..og da var det utebod der kafèen er nå og herrefrisør i en annen del av bygget..

Men mest av alt så er det koselig å ta en kaffe der fordi det er god mat og hyggelig atmosfære !

Og jeg var så tidlig ute at jeg var helt alene der….noe som passer meg bra..

Går an å kose seg her..

Fine detaljer..

Det er jo også en butikk der en kan kjøpe blomster eller pynteting.. som også henger rundt i kafèen …

Og jeg titter på vårmoten..

Lekkert med slike lamper…

Koselig ute  der også..men der får man sitte når det blir sol og varme… #kkmagazine  #kamilleblomster

26 kommentarer

Siste innlegg