Lillatoner..

Nå om dagen er det farger som gjelder på bloggen til Natheless, det er  i grunnen alltid vakre bilder og flotte farger på bloggen hennes. Men nå legger hun ut innlegg med ulike farger som tema..og om andre har lyst kan man “slenge” seg på..

Jeg blir ikke med hver gang, men i dag kommer det noen lillatoner her hos meg også..

Natheless har forresten bursdag i dag..så gå gjerne inn å gratuler henne HER og se hennes vakre bilder i lillatoner..

Takker forresten for alle støttende kommentarer til mitt forrige innlegg HER..

Mitt bidrag blir om klær i lillatoner..

Ikke mye jeg har i slike farger..men denne kjolen jeg kjøpte på sensommeren i fjor går vel i den “fargeskalaen”..

Ser i motebladene at disse fargetonene er aktuelle utover våren også..jeg har ei ny rosa T-skjorte og ei veldig godt brukt og nuppete ei i lilla..så da kan jeg følge trenden..hehe..

 

Gleder meg forresten til det blir bart på verandaen igjen… #mote #trender #blogg #utfordring #lilla

28 kommentarer

Siste innlegg